Frederik, ik heb gelezen dat de stad Ieper de grote markt niet vrij houdt donderdag. Persoonlijk komt ik ook reeds morgen woensdag op en logeer ik in Ieper. Als er meer mensen zoals ik zijn kunnen wij woensdag avond eventueel op een bepaald uur afspreken op de grote markt en gewoon met een aantal deelnemers het plein al beginnen inpalmen. Kwestie het vrijhouden op een creatieve wijze in te leiden door gewoon allen die logeren in Ieper hun auto's daar reeds te laten parkeren. Is slechts een hersenspinsel .....Frederik schreef:neen, eigenlijk niet ...hans schreef:Enig idee Hoeveel inschrijvers er al daags tevoren toekomen ?
Wij zijn namelijk ook al van woensdagnamiddag in de buurt. We hebben een stadswandeling gepland en nadien ergens wat eten.
Er zijn ook mensen die kiezen om te blijven op donderdagavond om 's avonds geen stress te hebben, en dan de dag erna rustig huiswaarts kunnen keren.
Enige probleem is dat dit een concentratie van lotus wagens wordt wat uit veiligheid misschien niet ideaal is maar misschien kan dit de locale politie wel interesseren want als alle lotussen 's nachts gegroepeerd staan hoeven ze ook maar één plaats te controleren naar autodieven.
En voor ons, wij slagen 2 vliegen in één klap enerzijds starten we met de parking op de grote markt en anderzijds staan onze beestjes veiliger als de politie hier ook haar voordeel in ziet.
Ik ben misschien wat laat met mijn idee doch .... beter laat dan nooit.
Groeten en tot morgen of tot donderdag