mindp0wer schreef:Danny, spreken we dan af in Rotselaar of afrit Lummen?
Hoe laat (jij als professionele mensentransporteur hebt daar mega-ervaring in) als we om 8u15 bij de Texaco moeten zijn in Leuven?
Ik kan jullie altijd even opwachten, moesten jullie het sluipwegje niet kennen van richting Luik naar richting Bxl.
Gisteren avond heb ik moeten navigeren in een "Darkness rit" in onze Westhoek, met een TR7
Mijn vrouw navigeerde met een Mini Cooper S.
Het regende hier pijpestelen.
De landbouwers hadden kosten nog moeite gespaard om de wegen te bemodderren.
Een onderneming waarin ze fel geslaagt waren.
Als de Oost Vlaamse landbouwers dezelfde inspanningen hebben gedaan zo als onze "Bachten de Kuppe" mannen.
Dan zal er maandag heel veel Lotjes een flinke was beurt krijgen.
BDC Peter schreef:Opgelet, gezien de werken aan Texaco Leuven, kan je volgens mij niet meer vanop de E314 via parking richting Luik, de E40 over om de parking richting Brussel te bereiken...
Misschien beter dat dit groepje aansluit op Texaco in Groot-Bijgaarden ?
Peter, dat lukt nog wel. Ik heb het woensdag nog gedaan.
Het is gewoon even zoeken. Er is een doorgang achter de werken.
ik ken dat wegje ook niet en eigenlijk ligt dat texaco station niet op onze route. Het meest logisch voor Koen en mij is om aan te sluiten om 08.30 op de parking achter Brussel(groot)bijgaarden. Als wij daar om 08.30 moeten zijn,en dat is 1 uur rijden van bij mij thuis,dus ik vertRek dan rond 07.30u;
Thierry kent mij al een beetje en weet dat ik er toch te vroeg zal zijn.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
de meteo spreekt van wat zeer licht drizzle gemiezer tot 22 a 23 hr vanavond..en daarna droog ,en deze nacht in de eerste uurkens vrij veel wind..en voor morgen "indian summer" zoals ze in us zeggen...
dus eventuele modderstrepen zullen grotendeels opgedroogd zijn ..trouwens hier te kortrijk heeft practisch niet geregend verleden nacht en is het weliswaar bewolkt maar droog...
oef... ben ik blij want anders moest ik wat vroeger uit bed om de wegen mooi af te borstelen. ... nog 20 uurkens
Dirk510 schreef:Als de Oost Vlaamse landbouwers dezelfde inspanningen hebben gedaan zo als onze "Bachten de Kuppe" mannen.
Dan zal er maandag heel veel Lotjes een flinke was beurt krijgen.
Hier in Sijsele (naast Maldegem) zijn ze de laatste dagen ook druk bezig met de maïs af te doen dus zou inderdaad wel eens druk kunnen worden morgen op de binnenwegen.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !