LED-dagrijlichten

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: LED-dagrijlichten

Bericht door Frederik »

... ben echt benieuwd om het eens in het echt te zien.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn...... ;)
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

Herman schreef:k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn...... ;)
Neen Herman, ik denk dat de LED rage nog maar net begonnen is, zie maar naar de tuners die deze LED-dagrijlichten aallemaal toepassen en het nieuwe prototype van Audi waar men nog veel verder met LED verlichting gaat, in verschillende kleuren en vormen, deze laatsten zijn belangrijk om de auto te herkennen.

WIM
Bijlagen
6.jpg
wimvanbeeck

wimvanbeeck schreef:
Herman schreef:k'heb zon led vermoeden dat Wim dat rap moe gaat zijn...... ;)
Neen Herman, ik denk dat de LED rage nog maar net begonnen is, zie maar naar de tuners die deze LED-dagrijlichten aallemaal toepassen en het nieuwe prototype van Audi waar men nog veel verder met LED verlichting gaat, in verschillende kleuren en vormen, deze laatsten zijn belangrijk om de auto te herkennen.

WIM
en hier de AUDI
Bijlagen
audi-d7-1.jpg
audi-d7-1.jpg (30.01 KiB) 2801 keer bekeken
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

het zou natuurlijk makkelijker zijn indien je onderstaande lichtblokken zou kunnen kopen. Ik vind dit heel knap.

Wim
Bijlagen
Speedster1.jpg
Speedster1.jpg (48.61 KiB) 2800 keer bekeken
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Op die manier zou ik dat nog zien zitten, zo lijkt alles 1 geheel, vraag me wel af wat de voorbij rijdende politie zal zeggen. Meestal zijn deze niet zo zot van bijkomende verlichting die niet conform de wetgeving is.
wimvanbeeck

WimC schreef:het zou natuurlijk makkelijker zijn indien je onderstaande lichtblokken zou kunnen kopen. Ik vind dit heel knap.

Wim
Met deze oplossing ben ik ook bezig geweest, de LED-strip zou ik ook in de lichtblok hebben kunnen plakken maar ik vonddit iets te delikaat, ik wou de lichtblok niet beschadigen, maar zou ook moeten kunnen.

WIM
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

@ Wim

toch vind ik die van jou ook mooi.

Zeker mooier dan die van Audi. Ik weet dat er hier fans zijn, maar ik vind het eerder camouflage om hun gedateerde design achter weg te steken (ik weet wel dat de wagen onderhuids nieuw is). De huidige A4 is een doorsteek van de vorige..en die daarvoor..en die daarvoor.
Het lijkt alsof Audi schrik heeft om zijn klanten weg te jagen met een nieuw design.
Daarom des te meer respect voor BMW die enkele jaren terug hun "Bangle offensief" hebben ingezet en kijk eens tot wat dat geleid heeft. Succes over de hele modellenlijn.

Wim
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:en hier de AUDI
Wim, dit is alweer iets nieuws van Audi, zij staan reeds een stap verder dan LEDs en geloven in een toekomst van NEON! ;-)
Audi is momenteel helemaal wild van LED-dagverlichting, maar de designafdeling van het merk is natuurlijk verplicht te zoeken naar de verlichtingstrends van de toekomst. En als het van Audi afhangt, zou dat wel eens neonverlichting kunnen zijn. De virtuele D7-concept car toont wat binnen de mogelijkheden van de technologie valt. De gasverlichting kan immers nog flexibeler en fijner toegepast worden dan LEDs. Audi zegt de lichtlijnen op de D7 zo te hebben getekend dat het model in het donker onmiddellijk als een auto herkenbaar is. Daarmee pareert Audi alvast een argument van de veiligheidslobby.

Bron : Auto55
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

wimvanbeeck schreef: jbij mij zal het meer " ik wil gezien worden " zijn ipv " ik wil zien", nu gezien worden is dan ook de bedoeling van die dagrijlichten.

WIM
geloof me vrij Wim, bij 99,9 % van de Audi-rijders is het ook om gezien te willen worden ipv willen zien ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie