26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: 26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek

Bericht door Herman »

Re copy:en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´? :end copy

woord dat ze gebruiken op de forums in de uk voor Porsche = porker...
(ja k'weet het.. ken kan der ook niks aan doen)
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Herman schreef:Re copy:en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´? :end copy

woord dat ze gebruiken op de forums in de uk voor Porsche = porker...
(ja k'weet het.. ken kan der ook niks aan doen)
Ah bon... zijn we weer wat wijzer... . :) :)
en btw, heb nog eens aan mijn mama haar oren gezaagd (af en toe moet ge dat eens oefenen he) en misschien krijg ik ze wel overtuigd... . :) :) :)
Seize the day
molleke

Bericht door molleke »

Vich schreef:tja, dan zal ik hem maar aan mij laten voorbij gaan en zelf een tripke plannen... .
Virgina der zijn der zo veel die volgen , juist den herman is ne rappe en de rest valt mee, dus zeker mee rijden
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

ovi schreef:Kunnen we ons daar de dag zelf nog inschrijven?

:? :cry: :roll:
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Vraag is of Limburg wel zo veilig zal zijn volgende week ?
Scenario 'byebyebelgium' is misschien wel reëel na heden :shock: :
http://www.limburgsymbool.be/initiatieven.html#charter
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Herman schreef:Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)
Ben nogal lui en vandaag gans de dag in tuin gewerkt dus ik had gehoopt dat iemand van de organisatie hier gewoon kon op antwoorden! ;)
Normaal is de Elan vrijdag terug en heb ik donderdag al mijn koppelingskabel maar ik heb geen glazen bol dus weet niet of hij zondag klaar is daarom deze vraag.
Nu terug weg zal er morgen wel eens even mijn werk van maken.
Vich

Bericht door Vich »

ovi schreef:
Herman schreef:Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)
Ben nogal lui en vandaag gans de dag in tuin gewerkt dus ik had gehoopt dat iemand van de organisatie hier gewoon kon op antwoorden! ;)
Normaal is de Elan vrijdag terug en heb ik donderdag al mijn koppelingskabel maar ik heb geen glazen bol dus weet niet of hij zondag klaar is daarom deze vraag.
Nu terug weg zal er morgen wel eens even mijn werk van maken.
Heb ik dat in uw plaats gedaan se.... . En al direct een mailtje terug gehad. Je kan inderdaad ter plaatse inschrijven, maar graag hadden ze voor woensdag geweten of je al dan niet mee gaat, denk kwestie van het aantal personen min of meer te kunnen doorgeven voor de lunch en diner. Maar als je hen laat weten dat het eigenlijk afhangt van of je auto wel dan niet gerepareerd zal zijn, dat dat geen probleem zal zijn.
Seize the day
fideel109
Auto: Elise S2-Exige S2

Bericht door fideel109 »

Vich
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot :cry: , zou het niet erg vinden alleen in de auto te zitten, maar lezen en rijden is natuurlijk een beetje moeilijk...
.

Alleen of met twee een verschil?

Dit wordt voor mij ook de eerste "CTLB" uitstap samen met mijn co Bea.
De vorige ritten die we al samen gereden hebben, verliepen niet echt vlekkeloos, dus ik denk niet dat je alleen zult verloren rijden...

JP
Vich

Bericht door Vich »

fideel109 schreef:Vich
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot :cry: , zou het niet erg vinden alleen in de auto te zitten, maar lezen en rijden is natuurlijk een beetje moeilijk...
.

Alleen of met twee een verschil?

Dit wordt voor mij ook de eerste "CTLB" uitstap samen met mijn co Bea.
De vorige ritten die we al samen gereden hebben, verliepen niet echt vlekkeloos, dus ik denk niet dat je alleen zult verloren rijden...

JP
Tja, dat ge een co-pilo(o)t(e) hebt die geen kaart kan lezen, daar kunt ge misschien nog iets aan verhelpen, maar lezen en rijden tegelijk wordt een beetje moeilijk, tenzij ik een topic wil beginnen ´rara wie zit hier in de gracht´ :)
Denk dat ik mijn mama overtuigd heb en als we nu geen bekijks gaan hebben, 2 vrouwen in een Lotus en dan hoeft Herman zich ook niet meer de oudste te voelen. Alleen hoop ik op heel mooi weer want anders is mijn mama doof tegen dat de trip gedaan is... .

enne, merci om het zo eerlijk toe te geven, weten we meteen wie we NIET moeten volgen :lol: :lol: :lol: :lol:
Seize the day
Gesloten