26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: 26/04/2009 : Lentetrip in de Limburgse fruitstreek
Re copy:en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´? :end copy
woord dat ze gebruiken op de forums in de uk voor Porsche = porker...
(ja k'weet het.. ken kan der ook niks aan doen)
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
Ah bon... zijn we weer wat wijzer... .Herman schreef:Re copy:en op straffe van me hier belachelijk te maken, maar wat is ´porker day´? :end copy

en btw, heb nog eens aan mijn mama haar oren gezaagd (af en toe moet ge dat eens oefenen he) en misschien krijg ik ze wel overtuigd... .

Seize the day
Virgina der zijn der zo veel die volgen , juist den herman is ne rappe en de rest valt mee, dus zeker mee rijdenVich schreef:tja, dan zal ik hem maar aan mij laten voorbij gaan en zelf een tripke plannen... .
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
ovi schreef:Kunnen we ons daar de dag zelf nog inschrijven?

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Vraag is of Limburg wel zo veilig zal zijn volgende week ?
Scenario 'byebyebelgium' is misschien wel reëel na heden
:
http://www.limburgsymbool.be/initiatieven.html#charter
Scenario 'byebyebelgium' is misschien wel reëel na heden

http://www.limburgsymbool.be/initiatieven.html#charter
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Ben nogal lui en vandaag gans de dag in tuin gewerkt dus ik had gehoopt dat iemand van de organisatie hier gewoon kon op antwoorden!Herman schreef:Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)

Normaal is de Elan vrijdag terug en heb ik donderdag al mijn koppelingskabel maar ik heb geen glazen bol dus weet niet of hij zondag klaar is daarom deze vraag.
Nu terug weg zal er morgen wel eens even mijn werk van maken.
- Vich
Heb ik dat in uw plaats gedaan se.... . En al direct een mailtje terug gehad. Je kan inderdaad ter plaatse inschrijven, maar graag hadden ze voor woensdag geweten of je al dan niet mee gaat, denk kwestie van het aantal personen min of meer te kunnen doorgeven voor de lunch en diner. Maar als je hen laat weten dat het eigenlijk afhangt van of je auto wel dan niet gerepareerd zal zijn, dat dat geen probleem zal zijn.ovi schreef:Ben nogal lui en vandaag gans de dag in tuin gewerkt dus ik had gehoopt dat iemand van de organisatie hier gewoon kon op antwoorden!Herman schreef:Ovi, kijk in evenementen op dit forum en contacteer meschien de inrichter (Rudy CTLB)... er is ook info op de website vd ctlb te vinden.(kalender)![]()
Normaal is de Elan vrijdag terug en heb ik donderdag al mijn koppelingskabel maar ik heb geen glazen bol dus weet niet of hij zondag klaar is daarom deze vraag.
Nu terug weg zal er morgen wel eens even mijn werk van maken.
Seize the day
- fideel109
- Auto: Elise S2-Exige S2
Vich
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot
, zou het niet erg vinden alleen in de auto te zitten, maar lezen en rijden is natuurlijk een beetje moeilijk... .
Alleen of met twee een verschil?
Dit wordt voor mij ook de eerste "CTLB" uitstap samen met mijn co Bea.
De vorige ritten die we al samen gereden hebben, verliepen niet echt vlekkeloos, dus ik denk niet dat je alleen zult verloren rijden...
JP
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot

De vorige ritten die we al samen gereden hebben, verliepen niet echt vlekkeloos, dus ik denk niet dat je alleen zult verloren rijden...
JP
- Vich
Tja, dat ge een co-pilo(o)t(e) hebt die geen kaart kan lezen, daar kunt ge misschien nog iets aan verhelpen, maar lezen en rijden tegelijk wordt een beetje moeilijk, tenzij ik een topic wil beginnen ´rara wie zit hier in de gracht´fideel109 schreef:Vich
In welke mate is het mogelijk dat je alleen mee rijdt? Dus maw kan je eventueel iemand volgen? Ik vind nl geen co-piloot, zou het niet erg vinden alleen in de auto te zitten, maar lezen en rijden is natuurlijk een beetje moeilijk... .
JP

Denk dat ik mijn mama overtuigd heb en als we nu geen bekijks gaan hebben, 2 vrouwen in een Lotus en dan hoeft Herman zich ook niet meer de oudste te voelen. Alleen hoop ik op heel mooi weer want anders is mijn mama doof tegen dat de trip gedaan is... .
enne, merci om het zo eerlijk toe te geven, weten we meteen wie we NIET moeten volgen

Seize the day