De winterwerken zijn begonnen.
Motor en versnellingsbak gaan eruit omdat er een olielekje is aan de versnellingbak.
Dit blijkt een ziekte te zijn aan de T9 reinforced versnellingsbakken.
Wil het voor eens en altijd oplossen.

- IMG_2274 (Medium).JPG (115.68 KiB) 8544 keer bekeken
Van de gelegenheid gebruik maken om interieur opnieuw te bekleden, dus al gestript.

- IMG_2277 (Medium).JPG (135.84 KiB) 8544 keer bekeken
Lijmresten verwijderen

- IMG_2280 (Medium).JPG (124.54 KiB) 8544 keer bekeken

- IMG_2281 (Medium).JPG (152.72 KiB) 8544 keer bekeken
Zeteltjes klaarmaken om te laten herbekleden

- IMG_2276 (Medium).JPG (96.61 KiB) 8544 keer bekeken
Zoals je kan zien ook al de CUP rolbeugel vervangen door een nieuw 7 cm langer exemplaar. Was standaard inox, maar ruw gelast. Al een half dagje aan gepolijst.

- IMG_2181 (Medium).JPG (161.57 KiB) 8543 keer bekeken
Ook uit de oude stock van Donkervoort Duitsland een hoop goodies gerecupereerd : zwarte kofferafdekking, zwarte deurtjes, origineel stuurje met stuuras ipv Momo cup stuur, ....
Veel werk, maar leuk
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de velgen: zwart laten of strippen naar naakt alu. De auto blijft zwart, met een aantal chroom/inox accenten zoals rolbeugel, voorophanging, ...
Wat is jullie idee?