elwood schreef:Deed me ook aan de Caterham denken. Bij Pistonheads menen ze dat de basisprijs van de straatversie £3000 hoger ligt dan in de link die jij aanhaalt... Maakt niet zo veel meer uit, de prijs zit mijlen van hetgeen ik kan/wil betalen voor een 3-11 en dat is dan nog niet eens de prijs voor het vasteland.
Mijn info komt van het officiële persdocument, maar bij Lotus weet men nooit
Rolbeugel vind ik geen succes, maar wat mij betreft een beest met moderne looks.
Zoals Gales zegt : this lotus is not for everybody. En daar bedoelt hij beslist niet alleen mee dat er maar 311 stuks van de 3-11 gemaakt worden. Te duur !
Hoe zouden ze overigens de dakloze versie van de Lotus Exige MK9 gaan noemen ?!
Ze willen er 311 verkopen in 2 jaar tijd. Ik meen me te herinneren dat ze er 330 van de
2-11 gemaakt hebben in 3 jaar en die auto kostte de helft dus dat scenario lijkt me optimistisch.
Denk persoonlijk dat het vooral een competitiewagen gaat worden voor de Lotuscup ed maar dat het te duur is voor veel vroegere 2-11-kopers. Voor mij in elk geval wel.
Denk persoonlijk dat het vooral een competitiewagen gaat worden voor de Lotuscup ed maar dat het te duur is voor veel vroegere 2-11-kopers. Voor mij in elk geval wel.
Dat geldt ook voor een aantal Exige eigenaars die hun S2 niet hebben vervangen door de V6 versie. helemaal van toepassing op mezelf