Afwezigen hadden ongelijk

Hopelijk volgend jaar weer een editie.
Wim
Thnx Coen! Laagstaande knalzon is wel funest geweest voor de foto's...Coen schreef:Dus mooie foto's, kom maar op!Peter D schreef: Navigatie zal verzorgd worden door Spykerforce.
op de trailer wordt die ook ietsje minder snel vuilPeter D schreef:Ik verdenk Hugo ervan steeds een dag vroeger naar een evenement af te zakken, om dan ter plaatse de wagen te kunnen poetsen en de ochtend van vertrek de properste wagen te hebben![]()
Daar moesten ze ook een beker voor geven
Hoeveel inschrijvingen waren er ?Blue Darkness schreef:op de trailer wordt die ook ietsje minder snel vuilPeter D schreef:Ik verdenk Hugo ervan steeds een dag vroeger naar een evenement af te zakken, om dan ter plaatse de wagen te kunnen poetsen en de ochtend van vertrek de properste wagen te hebben![]()
Daar moesten ze ook een beker voor geven
+ 1 Ford Capri 2.3 V6, die abusievelijk de uitnodiging langs de een of andere weg had ontvangen en aanzien als de inschrijving voor een oldtimer rondrit.JVB999 schreef:Bij mijn weten 16 wagens.
Idem... maar wel pas na de ritPeter D schreef: Zondagavond had ik zelfs lichte spierpijn in mijn rechter onderarm, van het vele schakelen !!