Lotus??? Jawadde

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Lotus??? Jawadde

Bericht door Frederik »

Een Lotus heeft wel es te maken met wat mankementjes, wagens worden tenslotte gebouwd door mensen die fouten kunnen maken en niet door robotjes die elke keer dezelfde handeling uitvoeren.

Ik neem er de mankementjes graag bij, want het rijplezier een Lotus verschaft is ongekend. Zelf door mijn beroep jaren met van alles en nog wat gereden, en weinig merken/modellen kunnen tippen aan het plezier ik beleef in een Lotus.

ffkes op de tandjes bijten?
Erwin
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8

Bericht door Erwin »

Dat is onder andere een van de redenen dat ik voor Lotus kies:
Af en toe wat prutsen en prullen oplossen .... ben je hem ondertussen ook aan het vertroetelen ;)

Reality check! Het is en zal altijd een Engelse handgebouwde sportwagen zijn en blijven ... en dus geen Japanse naaimachine of een koudbloedige Duitser, sorry!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Martin
Auto: Elise S2

Bericht door Martin »

Wat een verhaal zeg! Dat is wel heel veel pech en mag natuurlijk nooit kunnen bij zo'n nieuwe auto, ook al is het een handgemaakte Engelse sportwagen.

Ik hoop voor je dat het snel (en goed) opgelost wordt.......
tibby
Naam: Andre
Auto: speedster powerrrrrrrrr

Bericht door tibby »

Wat dat knutselen betreft.... Mijn vorige wagen (speedster) nam zowat mijn leven over qua knutselen. 's nachts stiekem opstaan als mijn vriendin sliep. Ik heb er veel moeilijke momenten bij gehad wie op de eerste plaats stond :lol: . Daarom dat ik nu ineens een nieuwe had gekocht die 'ging' zodat ik het knutelen wat achterwege kon laten.... :roll:
Maar helaas de minder leuke momenten van mijn speedsterperiode keren vlugger terug dan gedacht. :(
Het rijden ermee is natuurlijk een droom maar de tegenslag ermee overheerst op het moment.
We zullen wel zien wat eruit komt.
grtz
F.Janssen z20let tuning ;)
tibby

Bericht door tibby »

Aja, lijstje nog bijvullen. (geloof het of niet)
1, 2 en achteruit gaan er moeilijk in na een 20 tal km.
grote klem van de TRD luchtfilterbox komt steeds los na een langere rit (Xavier zei dat dit normaal was en constant in de gaten moest worden gehouden)
Zodra ik de wagen binnenbreng zal ik een lijstje van Lotus Wallonie van de gebreken hier op het forum zetten want dit gelooft toch niemand.
grtz
frankenstijn
Naam: Frank
Auto: Elise S 2012
Contacteer:

Bericht door frankenstijn »

misschien kunnen we een gokje wagen,wat het volgende is dat zal breken?
inzet een proefritje met je elise.
Doe hem gewoon binnen bij Thierry Verhiest,die zal zeker maken dat alles in orde komt.
een gelukkig nieuwjaar,en laat het niet aan uw hart komen.Het komt allemaal goed
tibby

Bericht door tibby »

Ik ben er zeker van dat dit bij LW ook het geval is. Ze hebben me al de hele tijd correct geholpen gehad. Zelfs na sluitingsuur. Het probleem is dat Thierry veraf is:200km enkel. Als ikvoor elk probleempje naar daar moet trekken... 't is nu al erg genoeg door de hele tijd 70 km moet rijden voor elk prulletje. Denk dat ik nu al enkele 100 den km gedaan heb :lol: Laat staan dat ik elke keer 400 km moest rijden. Dan was de wagen ondertussen wel ingereden :mrgreen:
grtz
zeldzame kanarie
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Bericht door zeldzame kanarie »

tibby schreef:Ik ben er zeker van dat dit bij LW ook het geval is. Ze hebben me al de hele tijd correct geholpen gehad. Zelfs na sluitingsuur. Het probleem is dat Thierry veraf is:200km enkel. Als ikvoor elk probleempje naar daar moet trekken... 't is nu al erg genoeg door de hele tijd 70 km moet rijden voor elk prulletje. Denk dat ik nu al enkele 100 den km gedaan heb :lol: Laat staan dat ik elke keer 400 km moest rijden. Dan was de wagen ondertussen wel ingereden :mrgreen:
grtz
toen ik de mijne rodeerde ging ik zelfs s'nachts rijden :) had vroeger geen probleem met de afstand naar thierry, goed voor de olie als hij vervangen moet worden.
laatste stukje snelweg goe gazze geven dat de olie goed heet wordt des te vloeibaarder is hij als hij er uit loopt. en ondertussen met de vervangwagen lekker gaan uitwaaien opt strand en met vrouwke is door de winkelstraat kuieren.
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
molleke
Naam: Pascal
Auto: Exige mk1,evora mansory

Bericht door molleke »

tibby schreef:De wagen komt van Verhiest. Zoals ik al op voorhand zei, de dealers kunnen er niets aan doen. Het is niet dat ik de schuld op een dealer schuif . Waarom ga ik naar Lotus Wallonie dan? Omdat dit 35 km van mijn thuis is i.v.m. 220km Verhiest. grtz
Andre ik zou toch een regeling doen met de daeler waar u de lotus heeft gekocht om alles daar op te lossen ,is toch garantie of niet? laat de lotus een week of 2a3 staan desnoods langer, dat ze er zelf mee rond rijden om alles op te zoeken en op te lossen . Nu paniekeren dat lost niks op om lotus af te breken ,der kan der een paar zijn die slecht in één gestoken zijn maar niet allemaal , alles is manueel in één gestoken de hele wagen , wij geven u maar terug hoop ;)
Omiel
Auto: Europa S

Bericht door Omiel »

Ik snap niet waar jij je druk om maakt. Jij hebt dadelijk een perfecte Lotus zonder mankementen. En dat alles is nog gratis voor je gedaan ook. :D
Broem broem
Gesloten