Hoeveel Lotussen in België?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: Hoeveel Lotussen in België?

Bericht door Herman »

wim, een gebruikte wagen die ingevoerd werd, en die voorheen ook "nog nooit" ingeschreven was in belgie, maar die ook de eerste keer ingeschreven werd... is dat dan ook een "nieuw " ingeschreven voertuig ? of bedoelen ze werkelijk fabrieks nieuwe ?...
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

Herman schreef:wim, een gebruikte wagen die ingevoerd werd, en die voorheen ook "nog nooit" ingeschreven was in belgie, maar die ook de eerste keer ingeschreven werd... is dat dan ook een "nieuw " ingeschreven voertuig ? of bedoelen ze werkelijk fabrieks nieuwe ?...
Dat weet ik niet Herman, de omschrijving is eerste maal ingeschreven, ik zal op de site van Febiac eens kijken of daar verder info over te vinden is, maar ik denk dat het wel degelijk over nieuwe wagens gaat, zeker geen Belgische ocasies.
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Dat zou anders wel een ramp zijn voor de Belgische Lotus dealers...
Back in action :-)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Belgie doet het nog altijd stukken beter dan de UK zelfs ....waar ze momenteel zelfs Bentleys en Astons aan dumping prijzen aanbieden....
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Herman schreef:Belgie doet het nog altijd stukken beter dan de UK zelfs ....waar ze momenteel zelfs Bentleys en Astons aan dumping prijzen aanbieden....
ns doorgeven aan mn collega. die heeft net zijne AM 1993 Vantage Supercharged perte totale gereden ...

zie http://gallery.me.com/hansdegeytere#100 ... &view=grid
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Nouja, dat van die dumping prijzen voor bentley's en aston's zal dan wel voor RHD's zijn, dus dat is op zich al minder amusant... ?
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Herman schreef:Belgie doet het nog altijd stukken beter dan de UK zelfs ....waar ze momenteel zelfs Bentleys en Astons aan dumping prijzen aanbieden....
Toch merk ik op dat de prijzen dalen, Op autozone24 staat een Lotus Elise 2004 Grijs, 30000km, 120K versie, met diffuser, enkele opties enz voor maar 26 000 Euro. Is naar mijn idee toch maar weinig, als je ziet dat een Lotus Elise bij Verhiest 2002,53000+km,zo goed als geen opties enz ook aan 26000 staat... . Ben ik mis of is het gewoon omdat we hartje winter zijn dat cabrio's in prijzen lichtjes dalen... ?
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

JDV schreef:
Toch merk ik op dat de prijzen dalen, Op autozone24 staat een Lotus Elise 2004 Grijs, 30000km, 120K versie, met diffuser, enkele opties enz voor maar 26 000 Euro. Is naar mijn idee toch maar weinig, als je ziet dat een Lotus Elise bij Verhiest 2002,53000+km,zo goed als geen opties enz ook aan 26000 staat... . Ben ik mis of is het gewoon omdat we hartje winter zijn dat cabrio's in prijzen lichtjes dalen... ?
winter + slechte tijd = goedkopere prijzen

Echter er zijn regelmatig wel eens koopjes te doen, soms zijn er mensen die geld nodig hebben en dan gaan auto's soms wel eens onder hun waarde. Je mag ook niet vastpinnen omdat ééntje laaggeprijsd is.

Ook altijd bekijken wat het is, het kan een afgeleefde wagen zijn met veel problemen. Een goedkope particuliere wagen kan soms duurder uitvallen dan een duurdere dealerauto.

Echter moet je altijd auto per auto individueel bekijken, soms gaan er mooie tweedehandswagens weg voor een correcte prijs zie alinea 2 :)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

JDV schreef:Nouja, dat van die dumping prijzen voor bentley's en aston's zal dan wel voor RHD's zijn, dus dat is op zich al minder amusant... ?
laten ombouwen he ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
JDV
Contacteer:

Bericht door JDV »

Bzguy schreef:
JDV schreef:Nouja, dat van die dumping prijzen voor bentley's en aston's zal dan wel voor RHD's zijn, dus dat is op zich al minder amusant... ?
laten ombouwen he ;)

Maar niet iedereen vertrouwd dit, denk ik toch?
Plaats reactie