24/06/2012: LOTUS TOUR LIMBURG [fotos en comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Spykerforce
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Contacteer:

Re: 24/06/2012: LOTUS TOUR LIMBURG [fotos en comments]

Bericht door Spykerforce »

Foto's komen eraan, nu eerst de 2700 foto's selectief sorteren. Wegens drukte heb ik de foto's af over een goede 2 weken. Tot die tijd kunnen jullie genieten van de platen van o.a. Stijn en Toppie (daarna nog altijd afcourse, erg mooie platen). Geduld aub ;)

Over het evenement: ik dank Gert hartelijk voor de uitnodiging, en iedereen voor de goede hulp. Het was ondanks het weer echt super! Kers op de taart: ik heb mee mogen rijden met een Exige S1, een droom van mij en een knaller van een afsluiter!

DANK!

P.S. Hans: gaaf filmpje :D
Bijlagen
DSC_7764 as Smart Object-1klein.jpg
Spykerforce
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Contacteer:

Bericht door Spykerforce »

Deze schoonheid heeft me naar huis gebracht!! Wat een droom!
Bijlagen
dsc8516assmartobject1.jpg
Laatst gewijzigd door Frederik op 25 jun 2012, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum !
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

twee goeie dagen gehad ,met verschillende weertypes ,heel veel goed eten en drinken en op wegen gereden die je normaal nooit zou vinden wat het alleen maar leuker maakt ,knap werk van de organisatie om alles zo goed te organiseren

en Hugo als de te volgen wagen maakt het nog makkelijk ook,soms dacht ik dat hij de route kon zo snel gingen we de bochten om ,ik weet nu al wie ik bij een volgende rit ga volgen :D :D
Bijlagen
follow the leader
follow the leader
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Capitol
Naam: Bart
Auto: Lotus-loos

Bericht door Capitol »

Red Baron schreef:Kan misschien tellen als eerste post...
Groter formaat hier beschikbaar: http://www.flickr.com/photos/stijnsioen ... otostream/
Heel mooie eerste foto :D
Ik kan die niet opslaan, krijg een foutmelding.
Maar ze zullen wel allemaal beschikbaar komen, nog even geduld ;)
M140i & GT3 Touring
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Capitol schreef:Heel mooie eerste foto :D
Ik kan die niet opslaan, krijg een foutmelding.
Maar ze zullen wel allemaal beschikbaar komen, nog even geduld ;)
Aangezien jouw wagen erop stond heb ik je deze 10min via mail al doorgestuurd :D
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Red Baron

Bericht door Red Baron »

Bzguy schreef:Net gecheckt : die van 2011 zijn idd te downloaden, maar enkel stuk per stuk, niet als 'batch' (tenzij ik iets mis natuurlijk ;) )
Foto's zijn idd niet als batch te downloaden !

De bedoeling is dat ik (en andere fotografen) jullie een foto kunnen aanbieden met in gedachte een 'souvenir' aan één of ander evenement.

Zo doen wij volledige afstand van enige copyright en kunnen jullie gratis beschikken over enkele foto's van je eigen wagen.

Als het de bedoeling is dat er volledige reportages verspreid worden zonder dat wij nog enige controle hebben over onze foto's is dit toch een ander paar mouwen.

Als je van't weekend bij vrienden op BBQ gaat en ze vragen: "Duvelke drinken?" antwoord je dan ook met geef maar den volledige bak... (Bart P niet meegerekend ;) )

Sorry voor de off-topic.
Terug naar foto's en reacties op dit voor mij meer dan geslaagd evenement !
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

Bedankt aan iedereen die heeft deelgenomen of mee geholpen aan LTL II! 8-) De toertocht is maar zo goed, als er deelnemers zijn! Bedankt om zo talrijk op te dagen, dit was echt buiten alle verwachtingen.
Blijkbaar had Steven niet alleen een indrukwekkende "Autumn Bronze" Exige V6 Prototype meegebracht, maar ook wat typisch Engels weer...;-) :-D :lol:
Wij zijn enorm trots dat Steven überhaupt onze "mystery guest" wou zijn. Hij is niet alleen een top designer, maar ook als persoon, pure klasse.
LTL is een samenwerking van en voor "Lotus freaks", onze fotografen zijn daarop geen uitzondering, verwacht jullie dus maar aan een paar mooi plaatjes! ;-)
Ook al onze sponsors wil ik absoluut nog eens danken, zonder hun was er immers GEEN LTL. De extra Exige V6 die Michaël nog langs bracht, gaf het weer net iets extra, thnx!
Red Baron

Bericht door Red Baron »

Lotuske anyone...?
Panorama1.jpg
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Bericht door Peter D »

fastcooki3 schreef:Blijkbaar had Steven niet alleen een indrukwekkende "Autumn Bronze" Exige V6 Prototype meegebracht, maar ook wat typisch Engels weer...;-) :-D :lol:
't was zaterdag toch mooi weer op de Elan mooi te laten blinken voor de eerste foto's zondagochtend, en vandaag was het mooi weer om hem opnieuw op te blinken.
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 951#p70951

Trouwens, eventjes voor de stop in Zolder verdwenen de zwarte regenwolken, en ik heb geen regen meer gezien voor de rest van de rit.
Zelfs nog even getwijfeld om dakje open te leggen !
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Peter D schreef:
fastcooki3 schreef:Blijkbaar had Steven niet alleen een indrukwekkende "Autumn Bronze" Exige V6 Prototype meegebracht, maar ook wat typisch Engels weer...;-) :-D :lol:
Het was alsof de duivel ermee gemoeid was.

Zaterdag prachtig weer om de rit nog een laatste keer af te rijden en vandaag, maandag terug een mooie dag zonder een spatje regen. We zijn zondag vertrokken als 0-wagen en het is haast onmiddellijk beginnen regenen. Toen we in Hof ten Steen aan tafel zaten voor het diner kwam de zon terug piepen. :? :?

Bij mooi weer wil ik de rit nog eens opnieuw afrijden, ook al hebben we ze al zoveel keer gereden. Heb ze zelf nog niet kunnen doen aan het stuur van een Lotus. Alleen maar als passagier. :cry:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Plaats reactie