Pagina 3 van 4

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 11:37
door Yves
Zeg maar wanneer. Al is de mijne natuurlijk geen echte SC.

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 11:41
door Frederik
Yves schreef:Zeg maar wanneer. Al is de mijne natuurlijk geen echte SC.
Ne keer ne avond? Is nu toch langer klaar.
Is wel ne SC hé ;-) ... en horsies komen in de buurt, toch?

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 12:01
door KevinH
maandagavond eventueel?

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 12:06
door Yves
Mij lukt dat niet, moet werken maandagavond.

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 20:10
door diego
hmmm ruikt noa nen mini meet :D

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 20:32
door claudevdvd
Kevin,
Ik denk dat die cijfers waarschijnlijk niet juist zullen zijn.
Ik zou ze alleen maar gebruiken bij voor en na vergelijk bij tuning.
Toen we op francorchamps achter elkaar reden verloor je toch niet zoveel tov mijn exige.Uw rondetijd was ook zo slecht niet en ik denk dat je met 180pk en uw rijstijl niet die rondetijden kan halen.
Tenzij mijn exige ook maar 200pk heeft ipv 260. :roll:


Ik wil wel niet een heel debat op gang brengen ivm rondetijden tov pk's enz.

Re: vermogensbank

Geplaatst: 07 jun 2012, 22:35
door zeldzame kanarie
Capitol schreef:
zeldzame kanarie schreef: hangt van veel factoren af!
luchtfilter
slechte benzine
fabrieksfout (niet elke toyota motor wordt even goed in elkaar geschroefd)
ga is langs bij Br performance, die ontwikkeld zijn eigen software.
mijne bmw had zelfs iets meer dan aangegeven stond, 207pk en 452nm normaal 204pk en 430nm. nu stage2 321pk en 620nm. rij nu elke diesel verloren aant rood licht. behalve de audi 4.2 TDI en de 550D M is sneller. enkel koppeling is al naar de haaien op 17000km, gelukkig heb ik er 5jaar garantie bij gekregen nu steek er een sachs koppeling in.
Toch niet aanraden om bij BR performance te gaan zeker.
Als ik zou moeten kiezen tussen BR en PPE, kies ik toch voor PPE.
Br performance ontwikkeld zijn tuning zelf. wil niemand met vinger wijzen maar er zijn heel veel grote namen die hun tuning bij bepaalde duitse chiptuners halen waar men niet van weet of ze wel 100% betrouwbaar zijn. bruno van Br performance heeft jarenlang ervaring opgedaan bij Heinz en is uiteindelijk op zichzelf begonnen.
wie een pagani zonda of corvette zr1 kan ontcijferen weet toch wel degelijk waar hij mee bezig is denk ik. + 5jaar garantie en gratis herprogramering bij een dealer update, er zijn er weinig die dat willen doen.

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 22:45
door Frederik
Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.

Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 22:47
door zeldzame kanarie
Frederik schreef:Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.

Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.
mijn excuses frederik ;) ik laat me niet graag onder mijn duiven schieten.

Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC

Geplaatst: 07 jun 2012, 22:55
door Frederik
zeldzame kanarie schreef:
Frederik schreef:Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.

Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.
mijn excuses frederik ;) ik laat me niet graag onder mijn duiven schieten.
Bruno is mijn beste maat niet, (door zijn manier van zaken doen, vroeger en nu) maar dit doet hier helemaal niet ter zake.

Dus back on-topic.