Negatieve testbank-run 2010 Elise SC
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Re: Negatieve testbank-run 2010 Elise SC
Zeg maar wanneer. Al is de mijne natuurlijk geen echte SC.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ne keer ne avond? Is nu toch langer klaar.Yves schreef:Zeg maar wanneer. Al is de mijne natuurlijk geen echte SC.
Is wel ne SC hé

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- KevinH
- Naam: Kevin
- Auto: '10 Elise SC
maandagavond eventueel?
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Mij lukt dat niet, moet werken maandagavond.
- diego
- Auto: Elan S2 - EXIGE S II
hmmm ruikt noa nen mini meet 

- claudevdvd
- Auto: Exige v6 LF1
Kevin,
Ik denk dat die cijfers waarschijnlijk niet juist zullen zijn.
Ik zou ze alleen maar gebruiken bij voor en na vergelijk bij tuning.
Toen we op francorchamps achter elkaar reden verloor je toch niet zoveel tov mijn exige.Uw rondetijd was ook zo slecht niet en ik denk dat je met 180pk en uw rijstijl niet die rondetijden kan halen.
Tenzij mijn exige ook maar 200pk heeft ipv 260.
Ik wil wel niet een heel debat op gang brengen ivm rondetijden tov pk's enz.
Ik denk dat die cijfers waarschijnlijk niet juist zullen zijn.
Ik zou ze alleen maar gebruiken bij voor en na vergelijk bij tuning.
Toen we op francorchamps achter elkaar reden verloor je toch niet zoveel tov mijn exige.Uw rondetijd was ook zo slecht niet en ik denk dat je met 180pk en uw rijstijl niet die rondetijden kan halen.
Tenzij mijn exige ook maar 200pk heeft ipv 260.

Ik wil wel niet een heel debat op gang brengen ivm rondetijden tov pk's enz.
- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
Re: vermogensbank
Br performance ontwikkeld zijn tuning zelf. wil niemand met vinger wijzen maar er zijn heel veel grote namen die hun tuning bij bepaalde duitse chiptuners halen waar men niet van weet of ze wel 100% betrouwbaar zijn. bruno van Br performance heeft jarenlang ervaring opgedaan bij Heinz en is uiteindelijk op zichzelf begonnen.Capitol schreef:Toch niet aanraden om bij BR performance te gaan zeker.zeldzame kanarie schreef: hangt van veel factoren af!
luchtfilter
slechte benzine
fabrieksfout (niet elke toyota motor wordt even goed in elkaar geschroefd)
ga is langs bij Br performance, die ontwikkeld zijn eigen software.
mijne bmw had zelfs iets meer dan aangegeven stond, 207pk en 452nm normaal 204pk en 430nm. nu stage2 321pk en 620nm. rij nu elke diesel verloren aant rood licht. behalve de audi 4.2 TDI en de 550D M is sneller. enkel koppeling is al naar de haaien op 17000km, gelukkig heb ik er 5jaar garantie bij gekregen nu steek er een sachs koppeling in.
Als ik zou moeten kiezen tussen BR en PPE, kies ik toch voor PPE.
wie een pagani zonda of corvette zr1 kan ontcijferen weet toch wel degelijk waar hij mee bezig is denk ik. + 5jaar garantie en gratis herprogramering bij een dealer update, er zijn er weinig die dat willen doen.
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.
Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.
Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
mijn excuses frederikFrederik schreef:Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.

touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Bruno is mijn beste maat niet, (door zijn manier van zaken doen, vroeger en nu) maar dit doet hier helemaal niet ter zake.zeldzame kanarie schreef:mijn excuses frederikFrederik schreef:Dit is een discussie dat ik hier (en al zeker niet in deze thread) liever niet gevoerd zie worden. Dus BR Performance, Heinz en konsoorten doen hier infeite niet terzake.
Kevin is bij Power Plus geweest, en de Elise SC is voor zover ik weet nog steeds niet chipable.ik laat me niet graag onder mijn duiven schieten.
Dus back on-topic.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End