Ik weet niet goed wat hierover te denken, Bahar weg, ok, maar wat nu en wat met de toekomstige modellen ????
Dit gaat toch een zeker gezichtsverlies zijn, een soort van toegeving dat Bahar zijn visie niet betaalbaar of haalbaar was, maar hoe moet het dan wel ?
Gaan we al die autosport sponsering nu zien verdwijnen, want daar kroop toch veel geld in, maar heeft ook veel naam bekendheid bijgebracht de afgelopen jaren, zeker in de F1 waar weer volop over Lotus wordt gesproken, ik ben er toch zeker van dat de progressie van de New Esprit weer vertraging gaat oplopen, blijft Coco, blijft Zimmerman, wat met zijn desings, wat met V8 ?
Ik hoop alvast dat Coco en Berro ASAP vertrekken, sterker nog ik had NOG liever dat zij weg gingen dan Bahar. Coco kan niet eens zelf nog een auto designen, die besteed alles uit en ALLES wat Lotus iets of wat zelf doet in motorsport is 1 en al GROOT fiasco. Beiden zijn gewoonweg niet capabel. Weg er mee.
Lotus is een heel sterke merknaam in de autowereld.
Jammer dat ze dat commercieel(nog) niet kunnen uitbouwen hebben...
Wat met Lamborghini, Aston Martin wel gelukt is !
bij Porsche is het m.i. zelfs al iets te goed gelukt , dat wordt bijna een massaproduct en verliest zo zijn exclusiviteit.
Qua styling zijn ze de laatste tijd een beetje de weg kwijt (nederige mening, degustibus...) .
fastcooki3 schreef:Ik hoop alvast dat Coco en Berro ASAP vertrekken, sterker nog ik had NOG liever dat zij weg gingen dan Bahar. Coco kan niet eens zelf nog een auto designen, die besteed alles uit en ALLES wat Lotus iets of wat zelf doet in motorsport is 1 en al GROOT fiasco. Beiden zijn gewoonweg niet capabel. Weg er mee.
Coco weg en Berro mag van mij blijven .
Alles wat Lotus Motorsport zelf doet is nie zo mis , maar het Indy Car is het eerste dat ze mogen 'afvoeren' ......
co-driver schreef:Coco weg en Berro mag van mij blijven .
Alles wat Lotus Motorsport zelf doet is nie zo mis , maar het Indy Car is het eerste dat ze mogen 'afvoeren' ......
Je hebt geen idee, waarover je spreekt! Moest je ook maar een beetje interne keuken kennen, zou je me ongetwijfeld gelijk geven. Beiden zijn compleet incompetent en besluiteloos. Een schande voor mensen met zulk een decadent hoog loon.