Wat ik mooi vind vind een andere dan weer lelijk en vice-versa. Gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak, anders tuften we allemaal met dezelfde auto rond in hetzelfde kleur met dezelfde velgen en hetzelfde interieur. Hitler zou het graag gehoord hebben

Echter moeten mensen ook es durven combineren en durven iets ongewoons te doen. Het straatbeeld rijdt al vol grijze en zwarte autokes met zwarte interieurs. (Gelukkig weinig Lotussen)

Toen ik enkele jaren geleden vertelde aan enkele intimi dat ik mijn BMW van blauw naar wit zou laten overspuiten verklaarde iedereen mij stapelzot, toen ik erbijvertelde er een cognac-bruin interieur in te plaatsen én het exterieur zou verfraaien en afwerken met mat-zwarte onderdelen was ik op mijn kop gevallen en blijven bokken...
Als de wagen klaar was kreeg ik van 9 op de 10 van de mensen een "WHAUW ONGELOOFELIJK" met de opmerking we hadden nooit gedacht dat het zo mooi zou wijn... Tegenwoordig is wit erg in, zelfs de meeste autoconstructeurs adverteren tegenwoordig met witte wagens, VW, BMW 1 en M3, Mercedes C-class, Saab 9.3 Cabrio, Mazda nieuwe 6 ... Nu plots is wit enorm 'normaal'.
Niet vergeten ... als mens zijn en blijven we een kuddebeest. Ook al hebben we onze eigen smaak, alsnog doen we (meestal) wat anderen (ook) doen. Daarbij zijn natuurlijk enkele die afwijken, ikzelf dus inclusief.

Iedereen koopt als Lotus een Elise/Exige ... Fred koopt een Elan en maakt die beter dan de meeste Elise/Exiges. Zo ben ik nu eenmaal, ik kan er ook niets aan doen