Volgens mij moet Mr. Bahar nog leren inzien dat de cilinderinhoud niet recht evenredig staat met plezier. Hij komt tenslotte van een merk waar "om snel te gaan gewoon de krachtigste motor ontwikkeld wordt".
Het lijkt me nogal kort door de bocht dat de rijkwaliteiten van een Ferrari 360 / 430 / 358 niet goed zouden zijn. Ik vond de 430 GT3 de meest indrukwekkende auto waar ik ooit heb ingezeten, ook op het vlak van baanligging ...
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Volgens mij moet Mr. Bahar nog leren inzien dat de cilinderinhoud niet recht evenredig staat met plezier. Hij komt tenslotte van een merk waar "om snel te gaan gewoon de krachtigste motor ontwikkeld wordt".
Het lijkt me nogal kort door de bocht dat de rijkwaliteiten van een Ferrari 360 / 430 / 358 niet goed zouden zijn. Ik vond de 430 GT3 de meest indrukwekkende auto waar ik ooit heb ingezeten, ook op het vlak van baanligging ...
Zelf heb ik ZEER slechte ervaringen inzake baanligging met verschillende Ferrari's, ik spreek dan wel over baanmodellen. Geef toe dat bij de groten in dat topsegment vooral met pk's worden gegooid om snelle tijden te maken.
edit: hoe zit het met de bodemvrijheid,
als ik deze koop zou ik 'm vooral voor roadtrips gebruiken,
eveneens opgemerkt door een kennis: zicht vanuit de cockpit=?
hopelijk is de "whine" van de supercharger ook beter gedempt dan in die van Jokke
Laneratus schreef:Iemand gemerkt dat de zwarte badge terug zijn intrede doet op de IAA Exige S?
Oei! Kovalainen, Trulli, Petrov of Kubica overleden misschien... ?
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Vandaag de Exige S kunnen aanschouwen en ik ben fan. De kleurencombinatie zoals hij op Frankfurt staat vind ik niet echt geslaagd, maar het geheel ziet er wel bruut uit. In een ander kleurtje zeker een topper.
Je kan wel duidelijk merken dat de wagen gegroeid is in de lengte en de breedte.
Zet 'm naast de Elise en de Elise verdwijnt in het niets.
Ik ben fan ! Vind deze nieuwe exige (of euh ... stevige facelift (?)) veel beter geslaagd dan die van de elise. Los van de spoiler ademt de acherpartij meer het racegevoel. Meer dan de evora daagt deze mij uit om mijn elise om te ruilen. Ik vraag mij trouwens af of dit nu de enige versie van de exige wordt ? Komen er nog ander motorisaties ? En welk onderdeel is er dan verantwoordelijk voor het stevig meergewicht ?
Misschien moet ik alvast beginnen sparen. Sinterklaas is trouwens nog ver weg