Wat kan beter bij uw Lotus, van wat bent u niet tevreden ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Wat kan beter bij uw Lotus, van wat bent u niet tevreden ?

Bericht door Exploded »

Bart P schreef:Tja, ik voeg eraan toe : de stand van de voetsteun links mocht horizontaler staan.
Welke voetsteun in de Esprit?
Hugo schreef: je weet toch waar de letters van Lotus voor staan.

L = lots
O = of
T = trouble
U = usually
S = serious

niet serieus nemen hoor,is grapje hé
Zoals mijn Esprit nu rijdt, ben ik het niet eens en vind ik het eerder:

Lots Of Torque, Usually Sideways! :lol: :lol: :lol:
Marnick
Naam: Marnick
Auto: nog geen Lotus

Re: Wat kan beter bij uw Lotus, van wat bent u niet tevreden

Bericht door Marnick »

De huidige zijpinkers vind ik toch wel wat verouderd zijn. Dit is echter bij de nieuwe Lotus Elise Facelift dan weer wel vele mooier geworden. (ZIE FOTO) Deze zien er toch al wat moderner uit. Dat is het enige dat ik toch graag zou zien is dat Lotus zich naar de toekomst iets modernere materialen gebruikt.

Ook de bedieningselementen van de ruitenwissers vind ik nogal te hoekige en grote bedieningselementen.

Ook de zijspiegels mogen toch eens een opfrisbeurt hebben. Die zwarte rand daartussen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Iets kleiner en dynamischer ofzo.
Voorbeeld bij een Lamborghini Concept (ZIE FOTO) Deze trekken op de Lotus spiegels door die 2 bevestigingspunten met dat gat ertussen.

Voor de rest vind ik de auto prachtig om te zien!!!

Dus conclusie, voor mij mag de auto iets moderner ogen. En dan heb ik het niet over de lijnen van de auto maar over de gebruikte materialen.

En tot slot op technisch gebied: een Lotus is toch wel een racewagen op de openbare weg dus ik weet niet of er hier ook voorstanders zijn maar een gerobotiseerde versnellingsbak met lepeltjes achter het stuur zou ik ook wel zien zitten.
Bijlagen
lamborghini02.jpg
lamborghini02.jpg (42.18 KiB) 1502 keer bekeken
04-2011-lotus-elise-press-600x399.jpg
04-2011-lotus-elise-press-600x399.jpg (47.34 KiB) 1505 keer bekeken
Performance Through Light Weight @ Anthony Colin Bruce Chapman
XRX
Naam: Lieven
Auto: Exige

Bericht door XRX »

de rechthoekige pinkers van mijn Elise zijn dezelde als van mijn Vectra uit 1990! Hetzelde geldt voor ventilatie klepjes in het interieur. Als je het mij vraagt heeft Opel indertijd hun volledige stock gedumpt bij Lotus, en zijn daar nog steeds hun magazijn aan het uitmesten. Misschien eens bij Toyota gaan shoppen voor meer dan motoren en transmissies.
Lovecraft
Naam: Nicolas
Auto: Europa S

Bericht door Lovecraft »

mijn richtingaanwijzers op mijn Europa S lijken gemaakt voor een speelgoedautootje...
Ik denk dat ze naast de stock van Opel en Toyota, ook een Chinese speelgoedfabrikant hebben overgenomen.
heb het gevoel als ik te hard ga duwen op mijn plastieken uitsteekseltjes ze gewoon gaan afknappen! :cry:

tsss tsss tsss
Plaats reactie