De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Bedankt aan iedereen voor de leuke dag gisteren! Een dagje om niet snel te vergeten. Tof om nog eens veel forum mensen te zien!
Heel leuk om een paar keer mogen mee te rijden. Er zijn wel enkele momenten geweest bij Dachero in de Flashy, dat ik wenste dat ik toch een pamper aanhad
Ik ben lang afwezig geweest van dit forum wegens verschillende redenen.
1 ervan was dat de Speedster Turbo wel in Hethel gebouwd is, maar nog altijd als Opel door het leven gaat.
Sedert enige maanden is daar verandering in gekomen en - in navolging van LotusBert - is er ook een Elan S4 SE '69 bijgekomen die omgebouwd is naar Elan Sprint !
Ter zake nu : ik was gisteren met de Trust@Work Speedster op Francorchamps en heb zéér veel fotografen langs het circuit gezien.
Kan iemand mij vertellen waar ik wat actiefoto's van de Speedster kan vinden ?
Scartie schreef:Ik ben lang afwezig geweest van dit forum wegens verschillende redenen.
1 ervan was dat de Speedster Turbo wel in Hethel gebouwd is, maar nog altijd als Opel door het leven gaat.
wb! (welcome back)
Scartie schreef:Ter zake nu : ik was gisteren met de Trust@Work Speedster op Francorchamps en heb zéér veel fotografen langs het circuit gezien.
Kan iemand mij vertellen waar ik wat actiefoto's van de Speedster kan vinden ?
Die moeten nog verwerkt worden hé ... de komende dagen sijpelen ze wel door hier. 3 van de fotografen zitten hier op het forum zodus
Tijdens de 'pace-car' run , een met leuke 'rookie' meegereden .
I had s'avonds liever met de 2-Eleven naar Oostende gereden .....
de piloot mocht s'avonds het ziekenhuis verlaten en is blijkbaar ok .
Toch één kleine 'opmerking' .......... véél zeggen zonder 'iets' te zeggen , nooit denken er kan mijn niets gebeuren , ik rij 'altijd' voorzichtig
Kdenk dat ik diene rookie ben,t'was leuk kennis te maken