Ruben schreef:Moet zeggen dat ik het plaatje niet perse verkeerd vind. Wat ik me wel afvraag of dit eenmalig is of dat dit in de productie wordt overgenomen. Dan zou ik het weer jammer vinden, want als je naar Mansory gaat, ga je niet voor massaproductie..
*ahum*
Group Lotus schreef:Let’s be clear on this: contrary to media reports, what you’ll see in Geneva is NOT an Evora facelift. It’s a taste of the future of Lotus product customisation. Merely the first toe in the water and a showcase of the potential future.
Mansory is een tuner, geen fabrikant ... Mansory bouwt een Evora en toont aan de mogelijke geïnteresseerden wat ze oa. kunnen doen met een Lotus. Op die manier zet Mansory zichzelf in de kijker, en profiteert Lotus van de extra reclame (en vice versa) op deze manier hopen ze (Group Lotus) een breder publiek aan te spreken.
Mansory bouwt de wagens op maat en op bestelling voor de klant, het is meestal niet Mansory waarbij de smaak ontbreekt, maar de wilde wensen en ideeën van de klanten die ze bestellen. Net hetzelfde met Gemballa, zij maken prachtige dingen ... maar veel kapitaalkrachtige gasten willen "over de top" gaan en dat is net fout bij tuning/styling. Als je de originele look én lijnen van "het merk" - "de wagen" respecteert, dan kan de wagen er veel beter komen uit te zien.
Wat betreft tuning/styling is er momenteel voor Lotus niets tot zeer weinig. Ok, een Lotus vraagt al iets minder aanpassingen ... maar het kan.
Volgens mij wil Group Lotus (Bahar) hiermee oa. de rijke arab's en russen aanspreken en vooral aansporen eens in de richting van Lotus te kijken. Die zijn momenteel heel erg wild van dergelijke tuning.
Hoe hadden we gereageerd mocht Lotus dit als facelift hebben voorgesteld?