Toestand van Robert Kubica weer verslechterd
14/02/11 11u54
De gezondheidstoestand van de Poolse F1-piloot Robert Kubica is opnieuw verslechterd. Dat vertelde zijn vriendin Edyta vanochtend aan een Pools tv-station. Kubica zou er zowel fysiek als psychisch slechter aan toe zijn dan enkele dagen geleden. Hij zou zeker tot en met woensdag op intensieve zorgen moeten verblijven in een ziekenhuis in het Italiaanse Pietra Ligure. Die dag is ook een nieuwe operatie gepland aan zijn zwaar gehavende elleboog. Kubica geraakte op 6 februari bij een crash in een rally zwaargewond. Of hij zijn F1-carrière kan verderzetten, is onzeker. (lpb)
Bron : hln.be
Robert Kubica gewond na rally-ongeval !
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Robert Kubica gewond na rally-ongeval !
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Tom DC
- Naam: Tom
- Auto: (nog) geen Lotus
Officieel : de vervanger van Kubica bij Lotus Renault wordt dus Nick Heidfeld.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89513
Verre van mijn favoriete piloot, maar 't is ergens wel logisch zeker dat ze voor iemand met wat meer ervaring kiezen?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89513
Verre van mijn favoriete piloot, maar 't is ergens wel logisch zeker dat ze voor iemand met wat meer ervaring kiezen?
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Heidfeld is DE wereldkampioen van de saaie racen en treintje rijden. Sorry maar rampzalige keuze! Waarschijnlijk gaat hij de wagen beter kunnen helpen ontwikkelen, maar inhalen, ik denk dat Heidfeld dat sinds zijn F3000 carriere verleerd is!
- Tom DC
- Naam: Tom
- Auto: (nog) geen Lotus
Kubica verrast dokters met snel herstel
Robert Kubica herstelt zo snel dat hij van plan is om de zaligverklaring van zijn overleden Poolse landgenoot en voormalige Paus Johannus Paulus II bij te wonen op 1 mei.
De Renault-piloot, die in een Italiaans ziekenhuis aan het revalideren is van een zware rallycrash, heeft al enkele relikwieën in het bezit van de ter ziele gegane hogepriester. Verwacht wordt dat 300.000 pelgrims op 1 mei naar Rome zullen afzakken voor de zaligverklaring, de eerste stap naar de heiligverklaring van de man.
Volgens SID zijn dokters trouwens verrast met het snelle herstel van Kubica. De Pool kan nu reeds gewicht zetten op zijn geblesseerde voet, zijn vuist ballen met zijn rechterhand en hij zou binnenkort het ziekenhuis mogen verlaten.
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=15955
Nu na 2 races blijkt dat de R31 een zéér competitieve wagen is vraag ik mij toch af wat Kubica ermee had kunnen doen dit seizoen. We zullen het jammer genoeg niet weten, hopelijk zien we hem zo snel mogelijk terug op de F1 grid.
Robert Kubica herstelt zo snel dat hij van plan is om de zaligverklaring van zijn overleden Poolse landgenoot en voormalige Paus Johannus Paulus II bij te wonen op 1 mei.
De Renault-piloot, die in een Italiaans ziekenhuis aan het revalideren is van een zware rallycrash, heeft al enkele relikwieën in het bezit van de ter ziele gegane hogepriester. Verwacht wordt dat 300.000 pelgrims op 1 mei naar Rome zullen afzakken voor de zaligverklaring, de eerste stap naar de heiligverklaring van de man.
Volgens SID zijn dokters trouwens verrast met het snelle herstel van Kubica. De Pool kan nu reeds gewicht zetten op zijn geblesseerde voet, zijn vuist ballen met zijn rechterhand en hij zou binnenkort het ziekenhuis mogen verlaten.
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=15955
Nu na 2 races blijkt dat de R31 een zéér competitieve wagen is vraag ik mij toch af wat Kubica ermee had kunnen doen dit seizoen. We zullen het jammer genoeg niet weten, hopelijk zien we hem zo snel mogelijk terug op de F1 grid.