Quickshifter Elise
-
- Auto: Lotus Exige S2
Re: Quickshifter Elise
Heb ook een quickshifter. Heb een ervaringen met de normale schakelmethode, maar dit schakelt prima. Veel korter zou het niet meteen prettiger maken. Dus net als de versnellingen, is dit precies goed! Een aanrader!
- Christopher
- Naam: Christopher
- Auto: ex Elise S2
Reminder.XRaid schreef:13de januari als ik het goed voor heb. Awel ik zal afkomen dan. Post het nog eens of stuur pb zodat ik het niet vergeet.
P.s.: Jij werkt toch bij mijn broer hé ? Komt die mee karten ?

Tim komt niet mee. Hij wou wel, maar hij zit momenteel samen met mij in Denemarken voor het werk. Verschil is dat ik vanavond al terug kom en hij pas morgenavond. Anders ging hij wel meekomen.
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Was het nog niet vergetenChristopher schreef:Reminder.XRaid schreef:13de januari als ik het goed voor heb. Awel ik zal afkomen dan. Post het nog eens of stuur pb zodat ik het niet vergeet.
P.s.: Jij werkt toch bij mijn broer hé ? Komt die mee karten ?
Tim komt niet mee. Hij wou wel, maar hij zit momenteel samen met mij in Denemarken voor het werk. Verschil is dat ik vanavond al terug kom en hij pas morgenavond. Anders ging hij wel meekomen.

With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- Christopher
XRaid, hoe zie jij er feitelijk uit? Dacht heel de tijd dat ge er niet waart en bij het door gaan zag ik pas uwe Elise staan. Moest helaas ook echt weg omdat ik ergens moest zijn, anders was ik terug naar binnen gelopen.
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Ben even boven geweest. Maar niet zo lang, beneden in garage wat aan nieuwe kartjes bezig geweest. Was je met Elise want dan moet ik er over gegeken hebben.Christopher schreef:XRaid, hoe zie jij er feitelijk uit? Dacht heel de tijd dat ge er niet waart en bij het door gaan zag ik pas uwe Elise staan. Moest helaas ook echt weg omdat ik ergens moest zijn, anders was ik terug naar binnen gelopen.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- Christopher
Ik was met de Elise