Groot persoon in een Lotus ?
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Re: Groot persoon in een Lotus ?
Precies, wat is je aap-factor?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- Christopher
- Naam: Christopher
- Auto: ex Elise S2
1m85 hier en de stoel in mijn S2 staat net niet helemaal naar achter, dus er is zeker nog reserve. Ook wat betreft hoofdruimte met het dakje dicht.
Enige wat mij zorgen baart met mijn lengte is het gewicht... laatste 3 jaar is er 12kg bijgekomen. Die moet en zal er terug af zijn voor de zomer begint. Dat is mijn voornemen voor 2011. Het lukte me eerder nooit, maar dit jaar is het de eerste maal dat ik 1 januari vier met een Lotus in de garage en dat geeft zeker op gewichtsbasis een goeie motivatie
Enige wat mij zorgen baart met mijn lengte is het gewicht... laatste 3 jaar is er 12kg bijgekomen. Die moet en zal er terug af zijn voor de zomer begint. Dat is mijn voornemen voor 2011. Het lukte me eerder nooit, maar dit jaar is het de eerste maal dat ik 1 januari vier met een Lotus in de garage en dat geeft zeker op gewichtsbasis een goeie motivatie

vervelend die winterkilo's
maar troost u christopher, naar het schijnt verlies je ook kilo's door adrenaline kicks.dus als het terug mooi weer is gewoon wat sprintjes gaan uitlokken tegen GTI johnny's aant rood licht en je valt vanzelf af
By the way HJ2 mijn aap factor is 88% niet slecht voor een dakwerker he

By the way HJ2 mijn aap factor is 88% niet slecht voor een dakwerker he

- diego
- Auto: Elan S2 - EXIGE S II
Das eigenlijk nog een goede motivator voor 2011 , der mogen gerust ook enkele kilo's af want sinds in gestopt ben met voetbal .....Christopher schreef:1m85 hier en de stoel in mijn S2 staat net niet helemaal naar achter, dus er is zeker nog reserve. Ook wat betreft hoofdruimte met het dakje dicht.