Wel navragen bij de garage waarom deze wagen van 2001 (net als mijne) maar 7000km heeft, wat is er mee gebeurd tussen 2001-2007?
De kleur is overigens perfekt, maar ik ben bevooroordeeld

kijk, ik heb weinig ervaring met lotus in het algemeen... om nog maar te zwijgen over conversies. maar als ik kan kiezen tussen een originele LHD of één waarvan je weet dat er aan gesleuteld is om 'm goed te krijgen, dan neem ik de originele ...heb je ooit al het resultaat gezien van een conversie ?
Ik heb het zelf laten doen, na veel prospectus. Bij mensen die er heel veel kaas van gegeten hebben. Met garantie.
En er dan een 15.000km mee gereden, zonder één enkel probleem. Integendeel, met veel commentaren van dat het een heel "stille" Elise is, zonder de rammels, iepjes en krakjes die sommigen gewoon zijn !
Om mijn vertrouwen te staven in dat werk : ik ben de auto op een woensdag gaan halen na de conversie, en de zaterdag van dezelfde week ben ik op vakantie vertrokken met die wagen naar Noorwegen, en er 6000km mee gereden toen !
Waarom heb je er argwaan over als ik je dat mag vragen ?
ja, inderdaad ... ik heb het ook al zitten denken, maar ik dacht dat ik met 26000 wel al een mooie 2dehandse zou vindenMoest ik in jouw plaats zijn zou ik nog even wachten met de aankoop, eventueel tot je 3000 meer hebt en dan een goede wagen aanschaffen.
Het is inderdaad een groot budget, maar betaal liever iets meer dan een maand later misschien in de problemen te komen door een impulsieve aankoop. (Target Cars spookt even door mijn hoofd)
Het is maar een tipzeker niet verkeerd opnemen.
allright.Dim en T_085, hebben we gelijk vind ik als het om maar 3000€ gaat, de zomer is voorbij, je kan dus beter nog wachten tot het voorjaar, dan kan je de Elise in ideale omstandigheden leren kennen en tegen dan heb je wellicht 3k extra gespaard?
Niet dat die blauwe slecht zou zijn maar er steekt meer logica in om even te wachten/sparen ... niet dat ik je ongeduld niet begrijp
Bellen is beter! mailen haalt vaak niks uit!ez-roller schreef:ik ga op aanraden van jullie FVH eens mailen, even polsen naar de geschiedenis van de elise (voor 2007 dan)
thx all
allright.Dim en T_085, hebben we gelijk vind ik als het om maar 3000€ gaat, de zomer is voorbij, je kan dus beter nog wachten tot het voorjaar, dan kan je de Elise in ideale omstandigheden leren kennen en tegen dan heb je wellicht 3k extra gespaard?
Niet dat die blauwe slecht zou zijn maar er steekt meer logica in om even te wachten/sparen ... niet dat ik je ongeduld niet begrijp
jullie zouden wel eens gelijk kunnen hebben
nog maar en wintertje met mijn ST'tje dan
Zéér zeker!ez-roller schreef:zaterdag afspraak gemaakt bij Verhiest om naar deze te gaan kijken:
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=182548777
prachtig ding