Als je bang bent om 10,- teveel te betalen, zou ik even bij Lotus zelf informeren

Still in?
Dan bestel ik voor je mee! Prijs is definitief 90,- (269,60 voor 6 st) en dan steek ik 13 cent per set in mijn eigen zak
Zij dikker en hebben minder weerstand en er zijn vast nog wel enkele dingen die ik vergeet en waar de kenners hier meer kunnen over vertellen!BDC Peter schreef:Setje originele kost 145 Euro.
Zijn die Magnecor echt beter ?
Laat iets weten dan kom ik mee helpen! Kan ik ineens die van mij mee nemen en misschien ook die van Peter.HJ2 schreef:Hoei!
Vandaag een pakketje binnengekregen met 6 st. signaalrode MSD coils!![]()
Binnenkort mijn eigen wagen eens onderhanden nemen als proefkonijn, plukken jullie de vruchten van de 'lessons learned'
Moet eerst nog met de motorhome gaan kijken naar een kerel die zelf een trekhaak gemaakt heeft dus zal proberen met daar s'morgens mee af te spreken en dan kan ik daarna tot bij u komen.HJ2 schreef:Wat dacht je van zaterdag?
Als je liever zelf eens tot in Delft rijdt laat ik ze wel liggen hoor Peter!BDC Peter schreef:Voor mij is het niet superdringend, zal mijn Elan toch nog niet terug hebben de eerste 2 weken.
Ivo mag de spoelen gerust meenemen, dan rij ik wel eens tot daar.