Al deducerende.... als dat zo zou zijn zou er toch minstens wel iemand geweest moeten zijn van die meer dan 200 klanten die zo'n uitlaat hebben die dat probleem al eens is tegengekomen

Was ook maar een ideeYvoTuk schreef:euhm.. nee, dat kan niet.
Al deducerende.... als dat zo zou zijn zou er toch minstens wel iemand geweest moeten zijn van die meer dan 200 klanten die zo'n uitlaat hebben die dat probleem al eens is tegengekomen
Ja dat ook maar de Elise zou nooit door de keuring zijn geraakt zonder de toepassing van het "ding" in de doos.Herman schreef:"de rekening voor een onnodige reparatie ?"
Akkoord, maar waar zijn we dan mee bezig? Inderdaad, wagen is gekeurd en dat vind ik momenteel het belangrijkste.a_fond schreef:2 verschillende meettoestellen geven waarden op die niet vergelijkbaar zijn indien je uw test niet laat uitvoeren door de 2 toestellen, bijvoorbeeld:
Meettoestel garagist wijkt af met +0,5
Meettoestel keuring wijkt af met -0,3
een waarde van 1,5 bij de garagist ging misschien 0,7 geven bij de keuring...
Enige manier zou controle gaan uitvoeren met uw truuk bij de garagist...
Enfin das allemaal theoretisch, belangrijkste is om erdoor te zijn