Deze avond had ik een afspraak met de keuring.
Met een klein hartje ben ik er heen gereden.
En feitelijk ... allemaal voor niets.
Ze hebben m'n +2 gekeurd voor verkoop.
Dus alles werd gecontroleerd en opgeschreven.
Ik had geen brandblusser bij (die stond in de eetkamer op de tafel

).
Alles bleek later geen probleem te zijn.
De technische keuring verliep heel vlot.
Ophanging werd getest, ze vonden een scheurtje in een rubberen kapje van de ophangingsarm, maar gelukkig (nog) geen speling het gewricht.
De schokdempers waren heel goed en van de remmen stonden ze versteld dat ze zo goed waren ... d8 bij mezelf ... man 't is ne lotus é

...
De CO werd gemeten, zoals eerder vermeld, geen enkel probleem.
De motor mocht gaan tot 4,5 vol.% met 1,7 dus ruimschoots eronder.
Had enkel een probleem met de lichten.
Blijkbaar stonden ze juist goed om de vogelnestjes te verlichten

.
De keurmeester stelde me voor ff om de hoek te rijden tot aan de garage om ze te laten afstellen en nadien terug te komen, wat ik uiteraard deed.
Koste me wel een herkeuring, maar ik had het er wel voor over.
Na de herkeuring kreeg ik m'n groen keuringsbewijs en de nodige stempeltjes op m'n roze formulier en m'n carpas.
En klaar was de keuring.
Ben tevreden met een grote

op m'n gezicht naar huis gereden, topless genietend van de avondzon.
