Elise verkoper te Ghoy - ervaringen?
- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Re: Elise verkoper te Ghoy - ervaringen?
Voor alle duidelijkheid, alle wagens van Ghoy worden ook door Red Water omgebouwd.
Ghoy gaat voor jou de wagen in Engeland halen, zet hem hier te koop en meer niet. De marge die je kan uitsparen door het werk zelf te doen is ongeveer 2.000€. wil je niet op zoek gaan naar een wagen en de trip zelf maken is Ghoy zeker een alternatief, maar voor service betaal je ...
Verder is het niet meer dan een gerucht van de conversie LHD/ RHD verboden wordt. Heb zelf contact gehad met iemand van de "mobilit.fgov.be" en daar weten ze van niets.
Voor de zekerheid gaan ze het eens uitpluizen en ik hoop eerstdaags reactie te krijgen.
Ghoy gaat voor jou de wagen in Engeland halen, zet hem hier te koop en meer niet. De marge die je kan uitsparen door het werk zelf te doen is ongeveer 2.000€. wil je niet op zoek gaan naar een wagen en de trip zelf maken is Ghoy zeker een alternatief, maar voor service betaal je ...
Verder is het niet meer dan een gerucht van de conversie LHD/ RHD verboden wordt. Heb zelf contact gehad met iemand van de "mobilit.fgov.be" en daar weten ze van niets.
Voor de zekerheid gaan ze het eens uitpluizen en ik hoop eerstdaags reactie te krijgen.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
En al nieuws?B-Art schreef:Voor alle duidelijkheid, alle wagens van Ghoy worden ook door Red Water omgebouwd.
- B-Art
- Contacteer:
Jazeker, heb alles gepost in deze topic: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 73&start=0ovi schreef:En al nieuws?B-Art schreef:Voor alle duidelijkheid, alle wagens van Ghoy worden ook door Red Water omgebouwd.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Thanks!B-Art schreef: Jazeker, heb alles gepost in deze topic: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 73&start=0

- mikespike
- Naam: D
- Auto: Exige SC 2004
- Contacteer:
Hey iedereen,
Ben nieuw op dit forum want ik heb een dikke maand geleden een zwarte lotus elise 2004 gekocht bij die vent in Ghoy. Hij koopt en verkoopt idd de wagens die hij ginder aankoopt (zijn zoon zit ginder wist hij te vertellen). Het is een RHD en ik ben met deze eerste aankoop wel zeer tevreden. Momenteel nog geen problemen gehad.
Het is maar een 120pk maar dat voldoet momenteel. Graag had ik een diepere grol gehad want nu maakt hij zo goed als geen lawaai. Iemand suggesties?
Ben nieuw op dit forum want ik heb een dikke maand geleden een zwarte lotus elise 2004 gekocht bij die vent in Ghoy. Hij koopt en verkoopt idd de wagens die hij ginder aankoopt (zijn zoon zit ginder wist hij te vertellen). Het is een RHD en ik ben met deze eerste aankoop wel zeer tevreden. Momenteel nog geen problemen gehad.
Het is maar een 120pk maar dat voldoet momenteel. Graag had ik een diepere grol gehad want nu maakt hij zo goed als geen lawaai. Iemand suggesties?
- Bijlagen
-
- 2841872_1.jpg (43.9 KiB) 3014 keer bekeken
- Dim
- Auto: Exige S 240
2 mogelijkheden...
inlaat : sportfilter steken type hurricane, pipercross etc..
uitlaat : sportuitlaat type Larini, 2bular, Quicksilver, etc...
ik rij met een S2 met toyota motor, 111R, en met een Hurricane filter : grolt serieus, en het leuke eraan is dat bij stabiel toerental (cruisen) het geen constant gegrol maak, enkel onder acceleratie,
maar een sportuitlaatje staat weliswaar ook op mijn to do list !
inlaat : sportfilter steken type hurricane, pipercross etc..
uitlaat : sportuitlaat type Larini, 2bular, Quicksilver, etc...
ik rij met een S2 met toyota motor, 111R, en met een Hurricane filter : grolt serieus, en het leuke eraan is dat bij stabiel toerental (cruisen) het geen constant gegrol maak, enkel onder acceleratie,
maar een sportuitlaatje staat weliswaar ook op mijn to do list !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- mikespike
- Naam: D
- Auto: Exige SC 2004
- Contacteer:
Ok bedankt, dus gewoon dit kopen http://www.elise-shop.com/hurricane-ind ... n-p-6.html
Zijn er nog onderdelen die ik extra moet aanschaffen vooralleer ik begin te sleutelen?
Zijn er nog onderdelen die ik extra moet aanschaffen vooralleer ik begin te sleutelen?
- Dim
- Auto: Exige S 240
Sommige zijn voorstander van het ene type filter, anderen van het andere...
is vermoedelijk een persoonlijke voorkeur...
Plaatsing zou ge zelf kunnen doen, maar ik heb het laten doen bij Lotus concessiehouder (FKM)...er is blijkbaar een mogelijk probleem met de ECU bij de toyotatjes...en zou was ik zeker dat het goed geplaatst was !
en geen seconde spijt van....als ik wegreed van de garage was het een auditief genot !!
Sportuitlaat is ook super...natuurlijk als ge van plan zijt om vaak lange km te rijden, kan dat misschien wat "vermoeien".
is vermoedelijk een persoonlijke voorkeur...
Plaatsing zou ge zelf kunnen doen, maar ik heb het laten doen bij Lotus concessiehouder (FKM)...er is blijkbaar een mogelijk probleem met de ECU bij de toyotatjes...en zou was ik zeker dat het goed geplaatst was !
en geen seconde spijt van....als ik wegreed van de garage was het een auditief genot !!
Sportuitlaat is ook super...natuurlijk als ge van plan zijt om vaak lange km te rijden, kan dat misschien wat "vermoeien".
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- B-Art
- Contacteer:
Als je echt een diep gegrol wenst, laat je maar iets weten ... 
Heb vroeger heel de markt afgeschuimd om uiteindelijk in Hong Kong terecht te komen voor de ultieme uitlaat, maar er zijn zeker alternatieven hoor.
0479/61.96.72

Heb vroeger heel de markt afgeschuimd om uiteindelijk in Hong Kong terecht te komen voor de ultieme uitlaat, maar er zijn zeker alternatieven hoor.
0479/61.96.72
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Bij mij zit er een sport Larini uitlaat en katalysator onder, ben er zeer tevreden van
Geplaatst door FKM op een halfuur tijd, dus waarom zelf sleutelen?

Geplaatst door FKM op een halfuur tijd, dus waarom zelf sleutelen?

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna