Waar vind je in godsnaam een 1:18 Lotus Elise?!

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Re: Waar vind je in godsnaam een 1:18 Lotus Elise?!

Bericht door FastEleven »

Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).

Ik had deze gekocht, maar korte tijd nadien heb ik de groene MKII Type 25 gevonden (ook een limited edition), in dezelfde kleur als mij auto.

Te koop voor het spreekwoordelijke prikje.
Doe een voorstel per pm.

Groeten,
Erik
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

FastEleven schreef:Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).

Ik had deze gekocht, maar korte tijd nadien heb ik de groene MKII Type 25 gevonden (ook een limited edition), in dezelfde kleur als mij auto.

Doe een voorstel per pm.

Groeten,
Erik
Ik heb ook beide in mijn collectie, ook de Type 79.

Jelle: ik kijk wat ik nog staan heb, die van Eric kan je ook kopen en herspuiten natuurlijk.
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Frederik schreef:
FastEleven schreef:Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).

Doe een voorstel per pm.

Groeten,
Erik
Ik heb ook beide in mijn collectie, ook de Type 79.

Jelle: ik kijk wat ik nog staan heb, die van Eric kan je ook kopen en herspuiten natuurlijk.
ik wacht op uw aanbod... :mrgreen:
ik bedoel, laat mij eens weten wat u in de aanbieding hebt, dan maak ik mijn keuze tussen de 2 omdat mijn keuze 70/30 is, 70 voor een gewone elise in een mooi kleur en 30 voor een special edition...
Dellie
Naam: Pieter
Auto: Nog gene

Bericht door Dellie »

Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
dreamcar ->Lotus exige Kryptonite green
Real car -> ......

Happiness only real when shared
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Dellie schreef:Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
Exige bestaat neit in Krypton of kryptonyte green.
Wel in oranje, grijs en zwart.

Ik moet es bekijken of een AA Exige te herspuiten valt tegen een normale prijs.

AutoArt en Kyosho zijn zogoed als van dezelfde afwerking.
Dellie
Naam: Pieter
Auto: Nog gene

Bericht door Dellie »

Frederik schreef:
Dellie schreef:Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
Exige bestaat neit in Krypton of kryptonyte green.
Wel in oranje, grijs en zwart.

Ik moet es bekijken of een AA Exige te herspuiten valt tegen een normale prijs.

AutoArt en Kyosho zijn zogoed als van dezelfde afwerking.
Bedankt, daarom dus dat ik geen exige vind. Die kleuren zijn wel knap maar niet op een schaal model
dreamcar ->Lotus exige Kryptonite green
Real car -> ......

Happiness only real when shared
Capitol
Naam: Bart
Auto: Lotus-loos

Bericht door Capitol »

Ik heb hier nog een gele MKl schaal 1/18 van Chrono staan. Die is te koop, want ik zou liever een Exige hebben.
M140i & GT3 Touring
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Ben je al in Brussel geweest bij die handelaar dicht bij het Zuid-station?
Daar denk ik er ooit eens 1:18's te hebben zien staan van Exige en dergelijke...
Back in action :-)
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Frederik schreef:Ik ga es bekijken hoe makkelijk de wielen te demonteren zijn, van sommige merken kan je ze af en weer opsteken zonder schade, bij andere moet je ze afbreken en terug lijmen.

Heb je dat ervoor over om zwarte velgen te hebben op je model?

(ik doe veel ombouw van schaalmodellen, alu velgen, werkende verlichting behoren zelfs tot de mogelijkheden)
hallo nog eens,
mag ik eens vragen hoe je die porsche bvb zo mooi tot op het bloot staal gekregen hebt? ik heb hier een corvette die ik ook wat aan het verbouwen ben maar ik ben al 3 dagen bezig met vanalles en nog wat om de verf er af te krijgen, schuurborstel, staalborstel, aceton, schuurpapier...en nog zijn er stukken die nog moeten afgeschuurd worden...het lukt me niet en dat frustreert me :mrgreen:
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Jelleken schreef:hallo nog eens,
mag ik eens vragen hoe je die porsche bvb zo mooi tot op het bloot staal gekregen hebt? ik heb hier een corvette die ik ook wat aan het verbouwen ben maar ik ben al 3 dagen bezig met vanalles en nog wat om de verf er af te krijgen, schuurborstel, staalborstel, aceton, schuurpapier...en nog zijn er stukken die nog moeten afgeschuurd worden...het lukt me niet en dat frustreert me :mrgreen:
Ge geeft zelf al het antwoord, aceton en schuren.
(www.modelcarsforum.be) ;)
Plaats reactie