Waar vind je in godsnaam een 1:18 Lotus Elise?!
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Re: Waar vind je in godsnaam een 1:18 Lotus Elise?!
Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).
Ik had deze gekocht, maar korte tijd nadien heb ik de groene MKII Type 25 gevonden (ook een limited edition), in dezelfde kleur als mij auto.
Te koop voor het spreekwoordelijke prikje.
Doe een voorstel per pm.
Groeten,
Erik
Ik had deze gekocht, maar korte tijd nadien heb ik de groene MKII Type 25 gevonden (ook een limited edition), in dezelfde kleur als mij auto.
Doe een voorstel per pm.
Groeten,
Erik
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ik heb ook beide in mijn collectie, ook de Type 79.FastEleven schreef:Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).
Doe een voorstel per pm.
Groeten,
Erik
Jelle: ik kijk wat ik nog staan heb, die van Eric kan je ook kopen en herspuiten natuurlijk.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
ik wacht op uw aanbod...Frederik schreef:Ik heb ook beide in mijn collectie, ook de Type 79.FastEleven schreef:Ik heb een Lotus Elise van JADI 1:18 te koop. Dit is een limited edition van de Type 49, maw in het rood, onderaan wit en met gouden velgen. Deze auto is nieuw en in de verpakking (ook de doos is in nieuwstaat).
Doe een voorstel per pm.
Groeten,
Erik
Jelle: ik kijk wat ik nog staan heb, die van Eric kan je ook kopen en herspuiten natuurlijk.

ik bedoel, laat mij eens weten wat u in de aanbieding hebt, dan maak ik mijn keuze tussen de 2 omdat mijn keuze 70/30 is, 70 voor een gewone elise in een mooi kleur en 30 voor een special edition...
- Dellie
- Naam: Pieter
- Auto: Nog gene
Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
dreamcar ->Lotus exige Kryptonite green
Real car -> ......
Happiness only real when shared
Real car -> ......
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Exige bestaat neit in Krypton of kryptonyte green.Dellie schreef:Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
Wel in oranje, grijs en zwart.
Ik moet es bekijken of een AA Exige te herspuiten valt tegen een normale prijs.
AutoArt en Kyosho zijn zogoed als van dezelfde afwerking.
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- Dellie
- Naam: Pieter
- Auto: Nog gene
Bedankt, daarom dus dat ik geen exige vind. Die kleuren zijn wel knap maar niet op een schaal modelFrederik schreef:Exige bestaat neit in Krypton of kryptonyte green.Dellie schreef:Ik ben ook al een paar maanden aan het zoeken naar een Lotus 1:18 model. Ik zoek naar een Exige kryptonyte green. Mijn broer heeft 3 BMW modelen van kyosho en die afwerking vind ik wel knap. Dus Frederik als ge zoiets hebt staan heb ik wel interesse
Wel in oranje, grijs en zwart.
Ik moet es bekijken of een AA Exige te herspuiten valt tegen een normale prijs.
AutoArt en Kyosho zijn zogoed als van dezelfde afwerking.
dreamcar ->Lotus exige Kryptonite green
Real car -> ......
Real car -> ......
- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
Ik heb hier nog een gele MKl schaal 1/18 van Chrono staan. Die is te koop, want ik zou liever een Exige hebben.
M140i & GT3 Touring
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Ben je al in Brussel geweest bij die handelaar dicht bij het Zuid-station?
Daar denk ik er ooit eens 1:18's te hebben zien staan van Exige en dergelijke...
Daar denk ik er ooit eens 1:18's te hebben zien staan van Exige en dergelijke...
Back in action 

- Jelle
- Naam: Jelle
- Auto: speculoosje
- Contacteer:
hallo nog eens,Frederik schreef:Ik ga es bekijken hoe makkelijk de wielen te demonteren zijn, van sommige merken kan je ze af en weer opsteken zonder schade, bij andere moet je ze afbreken en terug lijmen.
Heb je dat ervoor over om zwarte velgen te hebben op je model?
(ik doe veel ombouw van schaalmodellen, alu velgen, werkende verlichting behoren zelfs tot de mogelijkheden)
mag ik eens vragen hoe je die porsche bvb zo mooi tot op het bloot staal gekregen hebt? ik heb hier een corvette die ik ook wat aan het verbouwen ben maar ik ben al 3 dagen bezig met vanalles en nog wat om de verf er af te krijgen, schuurborstel, staalborstel, aceton, schuurpapier...en nog zijn er stukken die nog moeten afgeschuurd worden...het lukt me niet en dat frustreert me

- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Ge geeft zelf al het antwoord, aceton en schuren.Jelleken schreef:hallo nog eens,
mag ik eens vragen hoe je die porsche bvb zo mooi tot op het bloot staal gekregen hebt? ik heb hier een corvette die ik ook wat aan het verbouwen ben maar ik ben al 3 dagen bezig met vanalles en nog wat om de verf er af te krijgen, schuurborstel, staalborstel, aceton, schuurpapier...en nog zijn er stukken die nog moeten afgeschuurd worden...het lukt me niet en dat frustreert me
(www.modelcarsforum.be)

TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End