groetjes patje
Thanks!PaulF schreef:Hierover wordt met heel veel lof gesproken door de track fanaten op
het Seloc forum.
Carbonne Lorraine RC5 road en track,verkrijgbaar bij http://www.hofmanns.co.uk
Zouden nog beter zijn dan Pagids en geen opwarmperiode nodig hebben.
Ik weet echter niet of ze ook verkrijgbaar zijn voor de Elan.
Paul
Het gaat hier inderdaad over de Ferodo's Ivoovi schreef:Hebt ge het nu over de Ferodo DS 3000?B-Blue schreef:ovi schreef:Die Pagid blokjes zijn waarschijnlijk ook alleen voor cicuit?
Wat weet ge over die Ferodo DS 3000 blokskes Erik?
Op de weg af en toe eens goed op je rem trappen is nodig om de remblokskes op te warmen en warm te houden, want ze koelen heel snel terug af (dus opletten als je een hele tijd op autostrade gereden hebt)
Van 2 dagen op Zolder te rijden?ovi schreef:Heb ook gezien dat mijn linker voorband aan de buitenkant bijna volledig weg is dus die ga ik wel zeker van velg veranderen en wisselen met de rechter aangezien ik anders bij regen niet veel grip ga hebben in Zolder!![]()
Die TOYO bandjes zien toch wel af met die 1100 kg!
Yep, en heb mijn bandendruk na een dik uur rijden laten zakken tot 2 bar dus echt gewoon van te veel rechtse bochten.Frederik schreef:Van 2 dagen op Zolder te rijden?ovi schreef:Heb ook gezien dat mijn linker voorband aan de buitenkant bijna volledig weg is dus die ga ik wel zeker van velg veranderen en wisselen met de rechter aangezien ik anders bij regen niet veel grip ga hebben in Zolder!![]()
Die TOYO bandjes zien toch wel af met die 1100 kg!