21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
Re: 21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
k heb precies iets gemist dat enorm de moeite was 

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- Dellie
- Naam: Pieter
- Auto: Nog gene
troost u ik heb het ook gemist.Bzguy schreef:k heb precies iets gemist dat enorm de moeite was

dreamcar ->Lotus exige Kryptonite green
Real car -> ......
Happiness only real when shared
Real car -> ......
Happiness only real when shared
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Vele foto's op mijn facebook te vinden.
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 5f6b01ae29
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 5f6b01ae29
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Mooie fotos allemaal...
Deze vind ik tekenend voor de start vd Brabo run...
Pletsnat regenweer, mét reddingsboei achter de wagen, en daarachter een bus met "Sunshine" erop.... hetgeen dan daadwerkelijk nadien het geval was...
Deze vind ik tekenend voor de start vd Brabo run...
Pletsnat regenweer, mét reddingsboei achter de wagen, en daarachter een bus met "Sunshine" erop.... hetgeen dan daadwerkelijk nadien het geval was...

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Wij moesten kiezen en hebben duidelijk de verkeerde keuze gemaakt!
Onze rit v/d oldtimerclub trok op geen kl...!!
Roadboek klopte langs geen kanten dus kontunu iedereen de mist in. Ook nog enkele keren een wielerwedstrijd gepasseerd en dus aan de kant moeten gaan staan. Dit is toch iets dat je lang op voorhand weet en daar zorg je dan wel voor dat je daar niet continu moet door rijden!!
Ook ergens aan de Schelde iets gaan drinken da was het enige lichpunt.Rond 18H00 gewoon naar huis gereden omdat we weeral een half uur aant rondrijden waren met enkele andere verdwaalde en ik er schoon genoeg van had!
Enkel de "Maneblussers" rit zullen we nog met onze oldtimerclub rijden daar die door de vaste ploeg in elkaar gestoken is.

Onze rit v/d oldtimerclub trok op geen kl...!!

Roadboek klopte langs geen kanten dus kontunu iedereen de mist in. Ook nog enkele keren een wielerwedstrijd gepasseerd en dus aan de kant moeten gaan staan. Dit is toch iets dat je lang op voorhand weet en daar zorg je dan wel voor dat je daar niet continu moet door rijden!!
Ook ergens aan de Schelde iets gaan drinken da was het enige lichpunt.Rond 18H00 gewoon naar huis gereden omdat we weeral een half uur aant rondrijden waren met enkele andere verdwaalde en ik er schoon genoeg van had!

Enkel de "Maneblussers" rit zullen we nog met onze oldtimerclub rijden daar die door de vaste ploeg in elkaar gestoken is.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ja, de thuisblijvers hadden ongelijk!
Wielerwedstrijden kan je niet altijd voorzien, je kan er wel rekening mee houden en vooral kort voor de rit nog eens je route controleren is zeer belangrijk.
Een goed roadbook is van essentieel belang, al is het niet iedereen gegeven een perfect roadbook te maken, dat merken we ook binnen het Lotusgebeuren... daar merk je ook dat verschillende organisatoren op een ander level werken. 't mag ook niet TE gemakkelijk zijn, maar als je meermaals fout rijdt met verschillende auto's ...
Dit weekend hadden we weer een zogoed als perfect roadbook, enkele kleinigheidjes maar dit kan je nooit voorzien. Ook zaten er enkele triky situaties in (denk zelfs opzettelijk) en deze maken het toch wel allemaal leuk.
Maar ditalles is eigenlijk allemaal zeer zwaar offtopic

Wielerwedstrijden kan je niet altijd voorzien, je kan er wel rekening mee houden en vooral kort voor de rit nog eens je route controleren is zeer belangrijk.
Een goed roadbook is van essentieel belang, al is het niet iedereen gegeven een perfect roadbook te maken, dat merken we ook binnen het Lotusgebeuren... daar merk je ook dat verschillende organisatoren op een ander level werken. 't mag ook niet TE gemakkelijk zijn, maar als je meermaals fout rijdt met verschillende auto's ...
Dit weekend hadden we weer een zogoed als perfect roadbook, enkele kleinigheidjes maar dit kan je nooit voorzien. Ook zaten er enkele triky situaties in (denk zelfs opzettelijk) en deze maken het toch wel allemaal leuk.
Maar ditalles is eigenlijk allemaal zeer zwaar offtopic

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Wielerwedstrijd stond gewoon mee op het reeds vooraf gedrukte roadbook dus ze wisten wel degelijk dat ze er was. Onbegrijpelijk en niet voor herhaling vatbaar!
Een paar koppels zitten nu waarschijnlijk bij de notaris de papieren voor de scheiding in te vullen!
In Bornem wel een leuke kroeg gevonden aan de Schelde waar we nog wel eens naar toe gaan rijden.
Spijtig dat we jullie niet tegen gekomen zijn, hadden we kunnen aanpikken!

Een paar koppels zitten nu waarschijnlijk bij de notaris de papieren voor de scheiding in te vullen!

In Bornem wel een leuke kroeg gevonden aan de Schelde waar we nog wel eens naar toe gaan rijden.
Spijtig dat we jullie niet tegen gekomen zijn, hadden we kunnen aanpikken!

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Wij zaten vooral in de coté van Hulst...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ik vond het roadboek van de laatste Brabo run zéér goed.... het was duidelijk leesbaar... ik heb vroeger al ervaren dat de tekening van het bolleken pijlke soms zodanig kleintjes of fijntje opgemaakt is ,dat ge ,als men als druk bezige driver rap eens een blik op het roadboek wil werpen die uw navigator vasthoud, er niks kan van zien ,tenzij de navigator het roadboek bijna vlak voor uw neus moet houden, hetgeen kan gevaarlijk zijn...
. ook de Lotus Ypres day forum run was met een prachtige roadboek, met leuke variantes erin gelast, oa fotos en stuk map.... dit alles shept nog meer voldoening nadien... tijdens het kleine Makro/Oostrozebeke roadboekje die ik zelf gemaakt heb, eerder dit jaar, heb ik de zéér terechte critic gekregen dat ik tevéél tekst (oa betaal uw belastingen tijdig)...naast het bolleke/pijlken shemaatje geplaatst had, tekst die voor een danige afleiding zorgde, dat men het initieéle bolleke/pijlken fotoke ergens begon mis te interpreteren... zo ziet ge dat men enkel aan een goed (volmaakt kan niet) roadboek kan komen mits de nodige ervaring vd inrichters...

- marc
- Auto: Exige Elise 340R
Beste Lotus vrienden, namens de Scuderia allemaal van harte bedankt voor jullie aanwezigheid en positieve reacties !
Pas op, het evenement is nog niet gedaan, de foto's van de organisatie gaan binnen een paar dagen on-line: http://www.pixagogo.com/9658184552
en voor diegene die de DVD besteld hebben, nog een drietal weken geduld !
In de laatste week hadden ze blijkbaar nog enkele wegen voorzien van een nieuwe laag kiezeltjes ..... dit was niet voorzien natuurlijk.
En de middagstop met gebak was voor enkelen wat weinig, voor anderen zelfs wat teveel, zo zie je maar dat je niet voor iedereen goed kan doen !
Wijzelf hebben er ook van genoten, we hebben een toffe ploeg en komen met iedereen goed overeen, en dat is het belangrijkste toch, nietwaar ?
Tot later !
Pas op, het evenement is nog niet gedaan, de foto's van de organisatie gaan binnen een paar dagen on-line: http://www.pixagogo.com/9658184552
en voor diegene die de DVD besteld hebben, nog een drietal weken geduld !
In de laatste week hadden ze blijkbaar nog enkele wegen voorzien van een nieuwe laag kiezeltjes ..... dit was niet voorzien natuurlijk.
En de middagstop met gebak was voor enkelen wat weinig, voor anderen zelfs wat teveel, zo zie je maar dat je niet voor iedereen goed kan doen !
Wijzelf hebben er ook van genoten, we hebben een toffe ploeg en komen met iedereen goed overeen, en dat is het belangrijkste toch, nietwaar ?
Tot later !