De domste fout die ge ooit gemaakt hebt!

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: De domste fout die ge ooit gemaakt hebt!

Bericht door Herman »

copy: Ovi:Ik heb nu i.p.v. een airbag een bokshandschoen ingebouwd die op mijn smoelke klopt als de themperatuur te hoog wordt! : end copy

Wat men al moet verdragen als men met een Fiat rijd... ;) .. binnen de korste keren "Fiat Punto kaput accident" in Keerbergen... :( . bestuurder zegt dan :k' kon niksken zien want k'moest mijnen kop intrekken anders kreeg ik slaag van mijn temperatuursgevoelige bokshandshoen (airglove of airbat)...

:lol: :lol: :lol: :lol:

toch een fotoke die het meschien het verschil aantoont van een geactiveerde Airbag van verschillende merken...
Bijlagen
pic3836.jpg
pic3836.jpg (38.17 KiB) 1283 keer bekeken
kevin_v
Naam: Kevin
Auto: Elise MK1

Bericht door kevin_v »

ik vind da echt stom da Fiat gewoon de moeite niet heeft genomen om er een meter in te zetten. Da stom lampje trekt op niets, het brandt pas als het te laat is. Gelukkig zijn ze er toch van terug gekomen en over al ne meter in gestoken, alleen ne basis panda heeft gene meter.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

kevin_v schreef:ik vind da echt stom da Fiat gewoon de moeite niet heeft genomen om er een meter in te zetten. Da stom lampje trekt op niets, het brandt pas als het te laat is. Gelukkig zijn ze er toch van terug gekomen en over al ne meter in gestoken, alleen ne basis panda heeft gene meter.
En het is nochtans de Punto Cabrio Bertone uitvoering met een prachtig namaakhouten interieur. Da houten interieur moet vrij uniek zijn aangezien we op de 3 jaar dat we met de Punto rijden er nog nooit een ander gezien hebben met zo'n interieur! 8-) Heeft ook een mooi houten stuurtje!
Voor de winter wou ik onze sneeuwbanden steken en mijn krik ging wel omhoog maar den auto niet??? :? Nen groten boebel onder het matje aan de achterbank als resultaat. Heb dan inneens de 2 kanten nieuwe bodem in laten lassen wand ze waren alletwee rot! Hij is van 1996 dus nog roestgevoelig, latere modellen zijn meer roestbestendig heb ik gehoord!
Plaats reactie