31/05/2009 : Dreams on Wheels Oostrozebeke (B)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: 31/05/2009 : Dreams on Wheels Oostrozebeke (B)

Bericht door Herman »

Hoe ? dan nie gezien ?,"in resto klokkeput.... een blauwe....t' was eigenlijk catastrofaal want er werkte niks meer aan... nu ik er aan denk t'was eigenlijk for "men only" (dus ge kon het moeilijk gezien hebben) :lol:
31052009.jpg
Laatst gewijzigd door Frederik op 31 mei 2009, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's uploaden AUB!
Scorpion
Auto: Lotus Elise S2
Contacteer:

Bericht door Scorpion »

Leuk dagje vandaag in Oostrozebeke met de Mitsu Evo IX. Het wagenpark viel super mee: dikke Amerikaanse bakken, hier en daar wat Italiaans speelgoed en oude bekende van op C&C Antwerpen . En natuurlijk enkele Lotus-forummers!
(Off-Topic : We vonden het er zodanig leuk dat een vriend van me die zwarte BMW Z1 met oranje interieur heeft gekocht... We waren gisteren wel al gaan kijken naar de Z1, maar vandaag de knoop finaal doorgehakt. Vrijdag dus op fotoshoot met de 'schuifdeurtjes'!)
Meer foto's op mijn blog : http://scorpion-cars.blogspot.com/
Bijlagen
DSC_0813.JPG
DSC_0816.JPG
DSC_0817.JPG
Lotus (24).JPG
Lotus (21).JPG
Vroooooaaaaar! "Michel Vaillant"
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Deze morgen extra vroeg uit de veren om toch die auto nog maar gekuist te krijgen zodat hij lekker kon blinken naast al die andere mooie kleurtjes.
Op weg naar de Makro in Eke dan maar... . Daar aangekomen even gewacht tot we ´voltallig´ waren en we ons roadboekje van Herman hadden gekregen.
Bleek dat we op een gegeven moment misschien niet de juiste wagen aan het volgen waren ;) , maar uiteindelijk brachten de wegen ons toch naar het Kasteel van Ooidonck. Daar even genoten van het zonnetje en een apero. Opnieuw met z´n allen vertrokken naar Oostrozebeke langsheen een mooi uitgezocht parcours (dank u Herman). Eerst een beetje verwarring van hoe en waar we nu precies moesten staan, maar uiteindelijk kwam alles op z´n pootjes terecht.
Misschien eerst dan toch maar de dorst lessen mannen :) , oh ja en misschien iets eten om dan de wagens te bekijken. Hoorden we daar ineens een koe brullen, Oh nee, dat was Pascalleken met zijn heel leuke Elan+2 :) .
Nog wat rondgewandeld, voor eens en altijd zal een tractor nooit meer hetzelfde zijn voor me (he Raf ;) )... .
Dan maar beslist om met z´n allen iets te eten in Latem en zo hadden we een heel geslaagde afsluiter van een leuke dag... . Wie zei hier ook alweer dat zo´n initiatieven de leukste avonden kunnen opleveren :roll: .
Seize the day
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Mijn reactie komt morgen hoor ;) , nog es bedankt eh Wimc om mij mee te nemen :D
Back in action :-)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Een dag met een klein beetje gemixte gevoelens, met een lichte kater uit bed gestapt en amper 2 uurtjes slaap, richting BZguy vertrokken. Dan in de file terecht gekomen voor meer dan 0.5 uur :( En net toen we bij Makro aankwamen en ik in het half was met het dak er af te halen, vertrok de hele Lotusstoet :shock: :(
Dan maar direct naar Apero gereden, Tomtom is soms je beste vriend ;)
Daarna alleen maar zonneschijn (letterlijk en figuurlijk), allen samen naar Oostrozebeke afgezakt in stoet. Bedankt voor het mooie ritje, Herman!
Ginder ook alle auto's bekeurd (en afgekeurd? :lol: ). In de avond nog lekker gegeten aan de boot drive in? :lol: En daarna in het gezelschap van de 2 sexy Exiges van Molleke en XEG naar huis. Potverdorie jullie auto's maken lawaai als jullie de toeren laten oplopen :lol: :lol:
Vlak voor XEG thuis was, nog even langs een nonkel gereden en 2 straten voor die zijn huis, een stuk ijzer door mijn voorste band :evil: :evil: . Daar stond ik dus, een serieuze scheur +3cm in de band, verder rijden was geen optie. Gelukkig heb ik thuis (meer dan 50km van waar in panne stond) nog een set velgen met "kletskop" banden staan en mijn nonkel is daar 1 van gaan halen. Ik wist meteen ook dat ik vandaag niet naar Vilvoorde moest afzakken. Heel, heel, heel jammer.
Kort samen gevat, voor mij dus een heel leuke dag (bedankt aan iedereen!), oude vrienden eindelijk nog eens terug gezien, alleen net niet de perfecte dag, door aan het begin en het einde de valse noot.
Speciale dank nog aan mijn reisgezellen!!
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Hier enkele foto's van gisteren.

Waaronder groepsfoto van in Sint-Maartens-Latem, dacht Herman die zijn auto aan het starten is, een Nova met exige print, en een shot van een paar Lotusen.
Bijlagen
nova05 [1024x768].JPG
DSC_9669 [1024x768].JPG
Snel weg wezen maar ...
Snel weg wezen maar ...
DSC_9655 [1024x768].JPG
Excel
Excel
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik ga , zoals afgesproken, dezen namiddag naar het Power tankstation te Oostrozebeke om alle ingekaderde Lotus foto's op te halen...(dit zijn enkel van deze die over het tapijt voor de pompen hebben gereden). We moeten dan afspreken hoe deze fotos op hun eindbestemming raken... ik kan ze overhandigen bij een volgende tour run, ik ben ook nu en dan zowel bij Lotus FKM Antwerpen en Lotus Verhiest Oostende of kan er afleveren bij FVH ook.. onze volgende run deze maand zal ofwel deze in Luxembourg zijn ofwel de Brabo, ik ben er nog niet helemaal uit.....
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Herman schreef:Ik ga , zoals afgesproken, dezen namiddag naar het Power tankstation te Oostrozebeke om alle ingekaderde Lotus foto's op te halen...
Mocht je de mijne zien, breng maar mee, normaal rijden we Brabo mee. Of ik kom er eens achter 't is niet zo heel ver.
fantaflesdopke

Bericht door fantaflesdopke »

Herman,

Wij staan ook op het plaatje, dus neem gerust mee.
Komt wel eens terecht ooit ...

Desnoods stuur je hem maar op per post,
en moet je maar zeggen hoeveel de portkosten waren.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ziezo de fotokes zijn bij mij.

Silver esprit Bzyguy
Blauwe Elise mk2 ***681 WimC ,?
Blauwe Elise mk1 ***288 Bleu Darkness ?
Gele Exige mk2 XEG
Orange Elise mk2 Fantaflesdopken
Silver Elise Mk1 Vich
Gele Exige Mk1 Molleken
Blauwe Exige Mk1 PKT
Storm Titanium Elise Mk2 Ludo V.

De fotos zitten achter glas ingekaderd..24 x18 cm. (nogal moeilijk opstuurbaar dan)

-kan bij mij opgehaald worden (zend pm een mailken vooraf)
-kan door ons bij gelegenheid zowel bij FKM, Verhiest, of FVH afgedropt worden.
-bij eventuele volgende tourrun die door ons gereden wordt.
-of bij u in de bus gedropt worden als wij bij u eventueel ergens in de buurt langs komen voor zakelijke leveringen (mail pm adres)
- Soms zijn we ook nogal eens bij den Noel -Vilvoorde.
Laatst gewijzigd door Herman op 02 jun 2009, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie