Meer dan waar !
Hoe zijn vrouw te kiezen ?
Een man heeft 3 vriendinnen, en kan maar niet uitmaken welke hij zal uitkiezen om mee te trouwen
- Dan besluit hij maar om ze alle drie aan een test te onderwerpen,een test die dan zal uitwijzen met welke te trouwen..
Hij haalt 15.000 euro van zijn bankkonto, en heeft aan elk 5000 euro, met de mededeling dat ze dit mogen volledig opspenderen naar hun keuze...
De 1st gaat gaan shoppen, koopt kledij, juwelen, gaat naar de kapper, shoonheids salon, enzvt..terug bij de man, zegt ze Ik heb al het geld opgemaakt om er nog mooier uit te zien voor u ,mijn liefste....en omdat ik u liefheb.
De 2de was in hetzelfde shoppingcenter, koopt kledij voor haar, een cd speler, een televisie,2 tennis uitrustingen,golfsticks enzvt enzvt.. terug bij de man zegt: ik heb al het geld opgemaakt om u te plezieren mijn liefste, en om u gelukkig te maken,al dat omdat ik van u hou
De 3de neemt het geld, investeert het op de beurs,en in drie dagen verdubbelt ze het geld, ze heeft de initieele 5000 euro terug aan de man en zegt, ik heb het geld geinvesteerd en nu mijn eigen geld verdiend, nu kan ik doen wat ik wil met mijn eigen geld...al dat omdat ik van u hou mijn liefste
Nu.. moet ik kiezen mompelt de man in zijn eigen, en de man begint na te denken....
> > >
> > > denkt...
>
> > > denkt... (Mannen denken echt veel....)
>> > >
> > > denkt...
> > >denkt...
> > >
>
> > > denkt...
>
> > >
> > > denkt
> > > denkt
>
> > > denkt...
>
> > > denkt...
>
> > > kucht...
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > denkt...
> > >
>
> > > denkt...
>
> > > denkt...
>> denkt...
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > denkt...
> > >
> > >
>> > >
> > > Denkt (denkt nu wel héél lang.)..
> > >
> > >
> > >
> > >denkt
> > >
> > > ... Heeft gedaan met denken en kiest finaal.. voor deze met de grootste borsten en de mooiste kont...
Ja ... Omdat men lang nadenkt over iets... betekent dat nog niks..