13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)

Bericht door Frederik »

Roland schreef:Volledig akkoord met Blue Darkness: ze moeten maar bewijzen mbt depannage: het kan uiteraard ook niet zijn dat ze met elkaar vechten om een wagen te herstellen.
Ik voel echter zoiets gelijk als BD: wie de meeste toters en bellen aanbiedt wordt de winnaar; en dit wordt nog eens gepeild...
Om toe te komen op: De beste Lotus dealer in België?
Voor mij zijn alle dealers gelijk, ik wil via LF (Lotus Forum) en YLD (Ypres Lotus Day) geen populisme aan de gang brengen.

Ik blijf voorstander (om dergelijke situaties te vermijden) om voor een onafhankelijke persoon of personen te kiezen dat eerstelijns hulp kan bieden, indien problemen zorgwekkend zijn (zoals vb. bij Walter) kunnen we de wagen takelen en afslepen naar een dealer naar keuze.

Mijn standpunt zal ik blijven verdedigen omdat ik weet dat "de dag ik 1 dealer bevoordeel ik de gevolgen daarvan snel zal kunnen dragen" en dat wil ik dus helemaal niet... nog voor LF nog voor YLD. Mijn jarenlange ervaring inzake websites en organisaties leert mij dat als je kleur kiest, je daarvan de gevolgen ooit te verwerken krijgt met alle gevolgen van dien.
Roland
Auto: Lotus Esprit Turbo

Bericht door Roland »

Volledig akkoord met je mening, Fred.
Blijft die LF-mededoeners: hoe kan men die mensen helpen bij pech?
Zonder een Pascal af te doen met het plezier om met één van zijn lotussen te drijven?
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Roland schreef:Volledig akkoord met je mening, Fred.
Blijft die LF-mededoeners: hoe kan men die mensen helpen bij pech?
Zonder een Pascal af te doen met het plezier om met één van zijn lotussen te drijven?
Neen, ik ken een paar gasten met camionette, erg veel mechanische en elektrische kennis EN een lage autotrailer.
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Jelleken schreef:
mindp0wer schreef:
Jelleken schreef:nu ga ik mijnen auto stofzuigen, straks zet ik de rest on, voor het moment kunnen jullie weg zeker? :P
Wat een moment om uwen auto te stofzuigen, ik kan niet wachten op de rest van de foto's ;)
beetje spanning opbouwen kan gene kwaad! ;)

Trouwens, ik zet hier wel al die foto's op, maar zijn er hier kenners onder jullie die eens wat kunnen zeggen over de kwaliteit ervan?
Als beginnend amateurken, die 4 weken in het bezit is van zijne nieuwe "koodak" kan ik wel wat tips gebruiken! Of een spreekwoordelijk duwke in de rug! :mrgreen:

@ Jelleken: prachtige reeks foto's!!! Ik ben zelf een liefhebber (meer landschappen; van auto's bak ik niets) dus ik kan je werk zeker appreciëren. Ze zijn van hele goede kwaliteit; er zitten ook een paar originele composities in. Als dit nog maar het begin is van je fotografie, dan toon je hier wel je talent. Dus kortom: thumbs up!
Dat wou ik toch even gezegd hebben.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

@Jelle : idd knap werk ook van Red Baron ...
juliandream @ seloc.org schreef:Just returned home after a marvellous trip to Ypres and Cloggy Bash.
A big thank you to all who had obviously put so much time in to organising the Ypres event, and particularly for making the UK participants so welcome. I think there will be even more of us next year now the word is out.
We will provide some feedback after due consideration. Maybe drop Red Bull?!!!
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Hendrik schreef:
@ Jelleken: prachtige reeks foto's!!! Ik ben zelf een liefhebber (meer landschappen; van auto's bak ik niets) dus ik kan je werk zeker appreciëren. Ze zijn van hele goede kwaliteit; er zitten ook een paar originele composities in. Als dit nog maar het begin is van je fotografie, dan toon je hier wel je talent. Dus kortom: thumbs up!
Dat wou ik toch even gezegd hebben.
thnx! :)
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Omdat ik hier en daar gelezen had, dat de mosterd heel straf was, heb ik het gisteren aan de lijve ondervonden, dat hun reactie niet overdreven was. :roll:

Ik moet eerlijk bekennen dat het mij persoonlijk donderdag niet is opgevallen, wat bewijst dat mijn stress, straffer was dan de mosterd. :shock:
Mijn stress had ook invloed op mijn ogen, want de rijder met 69 moest bijna uitstappen en me schudden omdat ik hem zou hebben gezien. De gele Exige stond bijna op mijn tenen, en ik keek er nog overheen. :oops:

Voor de liefhebbers van straffe mosterd en deze komt raar maar waar niet uit Dijon
LOWENSENF - EXTRA uit Dusseldorf - het is die Extra die het gedaan zal hebben. :twisted:

Toen ik samen met Pascal donderdag morgen om 5u50 op de Grote Markt aankwam, om de afbaking te maken.
Zei ik " Pascal ik wens dat het al avond was "
Toen het avond was, vond ik het spijtig dat die dag voorbij was. ;)

Als organisator beleef je de hele dag op een totaal andere manier, je bent wel overal, maar je beleeft het niet. :o

Dank voor de vele mooie foto's, de zeer hartverwarmende verhalen, het vele voorbereidende werken, zijn plots vergeten, en we zien er naar uit, om reeds te beginnen werken voor 2011. :P

Jullie zijn allemaal "Toffe vrienden"
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Bericht door Dirk510 »

Als je bijgaande foto ziet, en het uurwerk op de Halletoren toont 6u35, dan klopt dat. 8-)
Maar toch waren we om tien voor zes op de Markt. :)
Dus linten spannen, wat staan zeuren over de regen, die wat wakkerder worden, dan beseffen dat je een fototoestel bij hebt, dat een fototje maken, en ja plots was het zo laat (heu zo vroeg) :D
Bijlagen
YLD 2010 001 (Small).jpg
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Millbrook
Naam: Bert
Auto: Exige Mk2 ..... 1/43
Contacteer:

Bericht door Millbrook »

Een paar fotokes van donderdag, meer op de Facebook-pagina van "Lotus Fanatics Belgium" ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Millbrook op 17 mei 2010, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Dirk510 schreef:Omdat ik hier en daar gelezen had, dat de mosterd heel straf was, heb ik het gisteren aan de lijve ondervonden, dat hun reactie niet overdreven was. :roll:
Yip, de mosterd had een medicinale werking... in één klap waren mijn sinussen heel open. Dat was echt straf spul.

Zo vroeg al uit de veren om alles in gereedheid te brengen om iedereen een gezellige dag te bezorgen: respect!
Plaats reactie