Bedankt Mario voor uw suggestie.
Maar het Ypres Lotus Day Roadbook wordt opgemaakt in drie talen NL - F -GB
De tussen afstanden als ook de totale afstanden zijn opgemaakt in km en in Miles.
Er werd rekening gehouden met de vele Engelse deelnemers die hun hebben aangemeld.
Dirk510 schreef:Bedankt Mario voor uw suggestie.
Maar het Ypres Lotus Day Roadbook wordt opgemaakt in drie talen NL - F -GB
De tussen afstanden als ook de totale afstanden zijn opgemaakt in km en in Miles.
Er werd rekening gehouden met de vele Engelse deelnemers die hun hebben aangemeld.
Frederik schreef:Ja, binnenkort gaan we een handleiding presenteren op het forum.
Mits wat kleine aanwijzingen en de eerste 10km iemand te volgen dan ben je er al heel snel mee weg.
Heb meerdere keren vrienden meegenomen die het nog nooit gedaan hebben en elke keer kom ik goed aan. Dus
als er perfekt gereden wordt is het steeds door toedoen van de goede chauffeur, en als er misreden wordt is het zeker zonder twijfel steeds de fout van de navigator... We mogen in het lotusforum here god dankbaar zijn dat we zo een gerennomeerd persoon als Dirk501 hebben die een echte kunstenaar is, in zijn roadboeks tekenen (meschien anders ook )..en veruit de beste is hierin, die ik ken, zoniet de beste...
Hangt veel af van dirk zijne ovreur die steeds zijn roadbooks verbeterd en controleerd onze dirk is pas op zijn gemak als het roadbook door zijn ovreur zijn handen is gepasseerd,hij weet dat hij dan een volledig verbeterd en aangepast (waar nodig was )roadbook terug krijgt met int mooi gefluoriceerde kleurtjes waar zaken zijn aangepast
@ F.Sohier...ik begrijp u wel hoor. .. en we zijn u dan ook dankbaar met ons allen hiervoor... ik heb het al dikwijls bemerkt dat ge u "veelal achter de schermen" ook inzet voor veel van die ritten te test proefrijden... en het filmen...
Laatst gewijzigd door Herman op 25 jan 2010, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop om bij de komende Ypres toer terug Frederiek S te kunnen inspannen voor mijn filmkar.
Hij zal het parcours wel grondig kennen en dusdanig de mooie lokatie filmplaatsen weten uit te kiezen.
als parcours controleur gaat hij grondig te werk.
In plaats van Tertestraat had ik ooit een Tettestraat geschreven en hij had het met fluo aangestipt.
Ja een T in plaats van een R kan de doel veel aangenamer maken.
waar het hart van vol is loopt de mond van over.
Ypres moet ik nog samen met hem afrijden, iets voor binnen enkele weken.
Daar in hebben we de Spermaliestraat, hopelijk heb ik deze juist geschreven.