dachero schreef:Een speciale attentie van ltl. Als de echte electroshock zich bekend maakt zondagmorgen krijgt hij gratis ontbijt aangeboden door ons
een speciale attentie van e-shock: wie mijn jongste zoon tijdens dat ontbijt mee neemt voor een kleine rondrit van een minuut of 5 à 10 , krijgt van mij een amburon of een andere frisse pint op een gezellig terras op de markt aangeboden !
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
dachero schreef:Een speciale attentie van ltl. Als de echte electroshock zich bekend maakt zondagmorgen krijgt hij gratis ontbijt aangeboden door ons
een speciale attentie van e-shock: wie mijn jongste zoon tijdens dat ontbijt mee neemt voor een kleine rondrit van een minuut of 5 à 10 , krijgt van mij een amburon of een andere frisse pint op een gezellig terras op de markt aangeboden !
Is ok voor ons. We verwachten u
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Mocht er iemand nog een zitje zoeken voor de ganse rit, mijn passagiersstoel is nog vrij...
Misschien kan dat organisatiegewijs toch nog geregeld worden voor de lunch e.d., doch zelf te regelen met de organisatie.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.