13/05/2010 - Ypres Lotus Day 2010 (comments & foto's)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: 13/05/2010 Ypres Lotus Day (comments & foto's)

Bericht door Frederik »

lifeboatcrew @ seloc.org schreef:That's the Tesla!

First one I'd seen as well. (never heard it coming)

Will post up our pictures in a day or two, only just got back this evening and feeling knackered.

Great day out and lots of fun with all, bring on next year! The locals were fantastic, friendly, polite and always looking to have a chat or help out. Far too many to thank but, mention to Herman and Pasquale who came to visit us on the Wednesday evening at our hotel having spent all day working and getting some of us a prime view of the Last Post ceremony at the Menin Gate. :D
co-pilot
Naam: Sandie
Auto: Elise S2 Passenger Seat

Bericht door co-pilot »

I would just like to say how much I enjoyed the trip to Ypres with my husband, we met some great people - the event was really well organised and the course was great to drive through, we will be booking time off for next year.

I would like to buy an image that Red Baron has posted - how would I go about this please ?
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

co-pilot schreef: I would like to buy an image that Red Baron has posted - how would I go about this please ?
Just send a PM to Red Baron, I'm sure he will gladly email the full size picture, free of charge :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Fotoreeks van een van de engelsen : http://rides.webshots.com/slideshow/577686525tzBPhz
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

lifeboatcrew @ seloc.org schreef:Frederick, I think I can safely say that we all enjoyed the day immensely and will certainly be looking to come again next year. Your organisation was superb and despite a little rain overnight, we still managed to get roofs off and see some sunshine! The routes were well written and even if we did manage to get lost once or twice, soon found our way back again.

Herman & Pasquale were very helpful and it was a pleasure to meet them. The routes they had prepared especialy for us will be tried out next time we come! Becky and I are already planning to come over earlier and enjoy a day or two before the big day!

As for RedBull, who cares! Don't drink the stuff anyway!! (and it was meant as a joke with the photo!)

Cheers!
lifeboatcrew
Naam: Greg David
Auto: Elise 111R

Bericht door lifeboatcrew »

Frederik schreef:
lifeboatcrew @ seloc.org schreef:That's the Tesla!

First one I'd seen as well. (never heard it coming)

Will post up our pictures in a day or two, only just got back this evening and feeling knackered.

Great day out and lots of fun with all, bring on next year! The locals were fantastic, friendly, polite and always looking to have a chat or help out. Far too many to thank but, mention to Herman and Pasquale who came to visit us on the Wednesday evening at our hotel having spent all day working and getting some of us a prime view of the Last Post ceremony at the Menin Gate. :D

Nice to see I got here even before I had joined!! :lol:

Many thanks to all of you in Belgium for being so friendly and organising such a good day. We will certainly put next year in our diary and try and get even more Brits to come over!
Pictures are here:http://rides.webshots.com/slideshow/577686525tzBPhz
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

I've put all comments in this thread to centralise it ... so everyone can find all the comments, foto's and video's here.
Super7
Naam: Toine
Auto: Opel Speedster 2.2

Bericht door Super7 »

Hierbij mijn fotobijdrage: http://www.mijnalbum.nl/Album=NQGGTBWH
the ref
Naam: Billy
Auto: Elise S1

Bericht door the ref »

I was asked by my Regiment (The Royal Regiment of Fusiliers) to pay respects to one of our fallen. at Hope Store Cemetery is the grave of William Milburm of the Northumberland Fusiliers RIP
Once a Fusilier always a Fusilier

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door the ref op 17 mei 2010, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Roland
Auto: Lotus Esprit Turbo

Bericht door Roland »

Gevoelens:
Zalig! Ik had daar één jaar voor gewacht en...waow! (alle superlatieven werden reeds gebruikt)
- Zoveel werk, organisatoren, en dien dag is zo rap voorbij. Maar als het een sukses is (and it is!), dan vergeet men, als organisator, al die uren en pijn!
- Nu snap ik werkelijk waarom de timing "reserve" inhoudt! Nav de panne van Walter met zijn V8 zijn we ong. één uur ter plaatse blijven staan en nadat de reddingsploeg het allemaal piccobello opnam, heeft de rest van de "ploeg" verder kunnen rijden tot aan de aankomst, just in time!
- Als organisator van een Event, is het mij opgevallen dat men meestal kritiek opvangt op het einde, omdat er daarnaast zoveel andere mensen zomaar genieten, zonder enig komentaar te maken, omdat het Event volledig hun verwachtingen heeft voldaan, en "het mooie is normaal". Dit zijnde gezegd, een vijftiental pagina's (om te beginnen) aan "éloges" en positieve feedback is een teken dat wat we meegemaakt hebben echt uitzonderlijk is. En zoals vele reeds hebben geschreven, laat maar die kritieken komen (de "x op tien") zonder reactie. Het heeft toch geen enkele waarde, dus: "Foert!"
Bedankingen:
-Bedankt aan heel de organisatie!
-Bedankt aan Dirk voor zo'n prachtige road book; man!man!man!
-Bedankt aan Pascal, in de rol van de reddingsploeg (voor Walter) en die, van de slag, heeft minder kunnen genieten van zijn prachtige Elan...
-Bedankt aan Lindsay voor de medewerking, en, vooral, voor haar rechter handje die mijn naam uit de "bus" haalde
-Bedankt aan www.Locaction.be voor de aangename samenwerking die toeliet dat we Philippe Adams ook als deelnemer hadden (wordt vervolgd)
-Bedankt aan Fred en Pascal om mij toe te laten met Locaction te negociëren "op naam" van Lotus-Forum
-Bedankt aan de organisatoren, Lotus-Forum, Lindsay en Herman om er mij aan te herinneren da m'n buikske zodanig prominent wordt dat een beetje sport nu echt noodzakelijk wordt: met als resultaat: een fiets gewonnen. Ik maak hier het belofte dat ik er werk zal maken om met de fiets te zorgen da'k tegen volgend jaar geen buikske meer heb!
- Al bij al: bedankt aan iedereen, incl. deelnemers voor hun goeie en positieve spirit!
Suggesties:
- Mbt assistentie bij pech: is dit geen potentiële "deal" voor vb. een Lotus-dealer, om een assistentie te voorzien met alle toeters en bellen (gereedschap, stukken, logistiek, enz.)? Dit zou denk ik zeer gewardeerd zijn door de deelnemers, zou een impact kunnen hebben op die gast zijn business, en, last but not least, zou Pascal toelaten om te rijden ipv Spullen Hulp te spelen (waarvoor nogmaals dank, Pascal, Chapeau!)
- Misschien zou het een idee zijn om een "kuisploeg" bij de aankomst te voorzien. Ik weet wel dat echte liefhebbers niet wensen dat er aan hun wagens aangekomen wordt, maar ik had wel spijt om mijn "Titine" in zo'n staat te zien bij de aankomst (je weet wel, met die witte velgen...). Mss is het een idee om een wasbeurt (optioneel, en betalend) te voorzien op het einde van de dag, terwijl we in restaurant zitten. Het zou ook een animatie kunnen worden indien de wassers een ploeg poezen in bikini zou zijn, maar dit is misschien te "macho"
- Rekening houdend met wat ik reeds schreef, en zonder dit mooie event om te zetten naar een commerciële beurs, lijkt het mij haalbaar om een paar sponsors bij te trekken, waarvan de deelnemers zouden kunnen genieten, vb.: speciale produkt voor windscreens, Meguiar's (waarvan ik spijtig genoeg geen staaltje in mijn zak terugvond), foto- en video-apparaten on board, speciale arrangementen voor fotografen (heb ik ergens gelezen, en lijkt me een goed idee), enz.
- En ik weet al zeker dat er een PAAT goeie ideeën zitten bij de organisatoren, die ik dan ook volledig ondersteun, en waarvoor ik me voorstel om eraan samen te werken!
- Mbt treintje-rijden: ik heb daar persoonlijk helemaal geen last van gehad, maar een simpele oplossing lijkt me groepen via verschillende wegen te laten starten vauit Grote Markt. Het voldoet een paar alternatieve routes te voorzien, en dan zijn de wagens een bitske meer verspreid.
Kritiek:
GEEN!
Wordt vervolgd met een paar foto's
Plaats reactie