Inderdaad Stijn, zie mijn naam niet tussen de deelnemers. Hoe dan ook komt allemaal wel in orde, met tijd en boterhammen zoals ze zeggen. Het is nog geen mei. En afkomen doe ik toch ... Heb een voordeel ze moeten me al niet binnenlaten het is toch buiten ...
Dirk510 schreef:Om de YPRES deelnemers gerust te stellen.
Wil ik hierbij vermelden dat de volgende Lotusvrienden ingeschreven staan op de defenitieve deelnemerslijst van de organisatie
Mario H uit Izegem
Yves DS uit Roeselare
Stijn S uit Damme
Thierry VDP uit Tienen
Wilbert L uit Zoetemeer NL
Nicolas P uit Quesnay sur Deule
Er zullen er nog bij komen want Pascal was er eventjes tussen uit.
En Frederik ook, denk ik.
Deze boven vermelde deelnemers komen eerdaags ook op de Forumlijst
Buiten de heer Wilbert L en Nicolas P zie ik de andere personen niet vermeld op de deelnemerslijst.
Deze staan waarschijnlijk op de reservelijst maar staan nergens vermeld.
Ik heb al bevestiging gekregen voor de all-in (2 pers. vegetarisch) via mail.
Ik zet enkel online wat Pascal me doorgeeft, Pascal beheert de inschrijvingen. Los daarvan washij enkele dagen met vakantie, en is terug ?van gisteren? de komende dagen zal ik wel een update ontvangen.
De nieuwe van vannacht had ik al even op mail, maar door de drukte heen nog niet online kunnen zetten.
Er zal vroeger gestart kunnen worden.
De starttijd zal ruimer genomen worden dan gepland.
Er word een beschrijving van de startmethode geplaatste op het forum.
Uiteraard kunnen we geen 100 wagens laten vertrekken om de 30 seconden, anders is er een starttijd van bijna één uur.
Eerdaag komt de definitieve beschrijving op het forum
zodat er geen file gereden moet worden vanaf de start
Reeds voor de negende keer organiseren we met ons
Kemmel Historic Comité
een 'Oldtimer rit', met een gelijkaardig procedé als bij de 'Ypres Lotus Day'.
Daaraan starten er ongeveer 200 wagens.
Zowel Sportieve rijders als Recreatie rijders.
We zullen dezelfde procedure proberen te handgaven op 13 mei.
Zodat het geen lange rij wagens wordt 'on road'
Nu zondag aanstaande nemen wij deel aan een classic rally/tour rit waaraan ook meer dan 100 wagens verwacht worden.... Bondues TC classic... en op 18 april as. Rally des Jonquilles in Hazebrouck ook 100 wagens verdeeld in
1/70s 2/ 80s 3/moderne. en zo zijn er nog wel meer..Ik zal toch eens proberen op de knelpunten te letten.....maar ik denk dat den Dirk daar wel enige ervaring in heeft....via zijn vele eerdere en huidige classic's organisaties...
Voor degenen die voor of na de YLD in de Ieper regio overnachten...
open deze website en u hebt een gedetailleerde Ieperse Standswandeling (3.5 km) met plan en uitleg...wij hebben ze ook ooit eens gedaan en t'is een aanrader. http://www.reisroutes.be/pdfnew/69_iepe ... deling.pdf