19/10/2010 : Vroemdag 2010 (Circuit Zolder) [info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
X-ian
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25

Re: 19/10/2010 : Vroemdag 2010 (Circuit Zolder) [info]

Bericht door X-ian »

Er gaat een transponder minder te delen zijn :( :( :(
Mijn wagen gaat met tussenpozen 'bokken' en is erg onaangenaam om mee te rijden.
Vanmorgen de hele ochtend in de garage gewest daarvoor en om alles in orde te zetten. Het leek ook in orde te zijn... Echter na enkele kms was het probleem terug. De garage kon mijn motor niet uitlezen en FKM is gesloten vandaag :( :(
Veel plezier allemaal.
Toppie
Auto: TVR S2

Bericht door Toppie »

Exploded schreef:Het zal nat worden morgen! :( Zij die op semi's komen zouden al wel eens een natte rug kunnen hebben van het zweet ;) :)
Forumlid Toppie heeft alvast de spleetjes van zijn TVR al vakkundig afgedicht op alle mogelijke plaatsen, waar het water bij een TVR er door kan komen :lol: :lol:
uses4duct-tape-078.jpg
Ik heb wel een gat in de bodem geboord voor het angstzweet eruit te laten. Ook een opening ter hoogte van mijn ogen (zicht vooruit of achteruit) is niet nodig. Gewoon ogen dicht en hopen dat we de bocht in de goede richting uitkomen.
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Toppie schreef: Gewoon ogen dicht en hopen dat we de bocht in de goede richting uitkomen.
Het leven is gewoon 1 grote gok ;) :lol: :lol: :lol: Ach ja we zullen er maar eens mee lachen. Zo lang we allemaal maar veilig en wel en zonder pannes thuis geraken, mag het voor mijn part met bakken uit de hemel vallen.
ddez
Naam: Dirk
Auto: Ne witte

Bericht door ddez »

X-ian schreef:Er gaat een transponder minder te delen zijn :( :( :(
Mijn wagen gaat met tussenpozen 'bokken' en is erg onaangenaam om mee te rijden.
Vanmorgen de hele ochtend in de garage gewest daarvoor en om alles in orde te zetten. Het leek ook in orde te zijn... Echter na enkele kms was het probleem terug. De garage kon mijn motor niet uitlezen en FKM is gesloten vandaag :( :(
Veel plezier allemaal.
Zit er genoeg benzine in :D Dat was het probleem in Lelystad ook...
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

X-ian schreef:Er gaat een transponder minder te delen zijn :( :( :(
Veel plezier allemaal.
Gisteren thuisgekomen van "Touareg Trail" en vandaag even de nieuwe kabels van Magnecor gaan testen die Jeffry tijdens mijn afwezigheid ontvangen en gemonteerd heeft. Toch gemakkelijk zo'n handige zoon. :lol:
Het probleem blijft hetzelfde! :cry: Geen ralenti en als ik doortrek af en toe wat haperingen tussenin! :? Heb ook al ander bougies gestoken maar probleem blijft. Deze avond komt een vriend even de software uitlezen en proberen aan te passen. Heb zo de 2 VAB dagen gereden dus kom zowiezo rijden maar hopelijk deze keer met een goed draaiende motor!
Ik rij terug met de kitcarvrienden dus weer een plaatsje meer voor jullie.
De Elan zal waarschijnlijk volgend jaar terug ingeschreven worden maar eerst ga ik de achterbrug eens onder handen nemen.
Tot morgen hé gasten! ;)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Waar zijn de tijden naartoe, toen ge u enkel en alleen maar zorgen hoefde te maken om 1 fuel cut off knopke...?? :roll: ;)
Zie dat ge uw bashke er al maar aan hangt, het zal nodig zijn, vrees ik. In een MK1 Elise het dak er opdoen is spectaculcair (als het al regent). Een 7-variant is het gewoonweg hilarisch! :lol:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Heren,

Gezien enkele mensen zijn afgevallen, kan iedereen morgen rijden in de rode groep (snelle wagens) én hoeven er helemaal geen transponders gewisseld te worden over de dag. Iedereen heeft zijn eigen transponder ter beschikking.
Allemaal zorgen voor niets dus …

Gelieve te verzamelen in de paddock rond mijn wagen (rode Lotus Elan met nummerplaat 100.TUS) als de grootste groep er is gaan we binnen en kunnen we daar het papierwerk in orde maken. Mensen dat later zijn kunnen best naar binnen komen in de box (boxnummer ken ik (nog) niet)

U wordt daar verwacht rond 8u30!

Tot morgen, gelieve droog weer en goed humeur mee te brengen aub 

Sportieve groet,
Frederik Van Cauwenberghe
Groepsverantwoordelijke FastCar.be / LotusForum.be
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

Jawadde hier is het nu al goed aan het regenen, en dat spel staat op semi's...... ik begin nu al te zweten... ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

jokke_vlo schreef:Jawadde hier is het nu al goed aan het regenen, en dat spel staat op semi's...... ik begin nu al te zweten... ;)
Pasop met zweten Jokke ... da is nog meer nattigheid.
Ik ben meer op mijn gemak op Zolder dan op Spa als het nat ligt ...

En nu ga ik slapen want om 5u gaat de wekker hier af ... :(

Tot morgen !
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

Ik heb nog een vraagje/probleempje mijn oliepeil staat namelijk vrij laag en ik heb geen Castrol 10W60 op "stock" zou er iemand dit morgen meehebben en zou ik eventueel een literke kunnen kopen?

Alvast beankt !
Gesloten