Deze namiddag eens een toerken gedaan naar Overboelare, pintje gedronken op de pic-nic plaats, er goed weer besteld voor morgen, komt in de sacoche hebben ze mij daar verteld, daarna een tourken uitgedoktert via mooie pittoreske weggetjes naar het kasteel Breivelde met eerst een obligate stop op de muur van Geraardsbergen, er kunnen er meschien hun plooifietsken meebrengen morgen om eventueel de klimpartij te wagen

, o ja... de wegomlegging in Overboelare is er nog steeds, dus rij naar de markt van Geraardsbergen en van daaruit via de Gaverstraat naar het vliegveldje in Overboelare., k'heb vele pannekooeken stops gepasseerd maar nergens gestopt want t'was al laat, aangekomen in kasteel Breivelde bij een dranksken een babbelken gemaakt met de uitbater die een bekende is van mij, er is mogelijkheid om zelfs in buffetvorm te eten aldaar of ad kaart.... de weggetjes zijn zeker doenbaar voor alle Lotussen want ik heb het ritje gedaan met onzen Morgan en die loopt nog stukken harder dan een Lotus.... tot morgen allemaal, t'zal super zijn....