Danny,wanneer je niks te doen hebt vandaag,neem een borstel en veeg de haarspeldbochten schoon voor het goede doel
Erwin schreef:
dachero schreef:
Er is wel 1 zeer speciaal stuk met veel haardspeldbochten waar we wel zeer voorzichtig door zullen moeten omdat er daar geen alternatief is.Door de veelvuldige regenval zijn er kiezel en kleine steentjes afgespoeld van de talud en die liggen soms wat op de weg.Er passeert daar morgen nog wel verkeer maar we verwachten daar toch nog wat hinder. Traag en respect voor uw achterligger is dan gewenst.
Nen borstel in elke 00 wagen leggen?
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
dachero schreef:
Er is wel 1 zeer speciaal stuk met veel haardspeldbochten waar we wel zeer voorzichtig door zullen moeten omdat er daar geen alternatief is.Door de veelvuldige regenval zijn er kiezel en kleine steentjes afgespoeld van de talud en die liggen soms wat op de weg.Er passeert daar morgen nog wel verkeer maar we verwachten daar toch nog wat hinder. Traag en respect voor uw achterligger is dan gewenst.
billie schreef:Danny,wanneer je niks te doen hebt vandaag,neem een borstel en veeg de haarspeldbochten schoon voor het goede doel
Erwin schreef:
dachero schreef:
Niks te doen??
Ben nu als arme zelfstandige aan het werk tot 13 u
Dan de voorzitter gaan helpen bij de middagstop.
Om 18 u briefing en laatste vergadering ltl
Dan moet ik mij nog excuseren bij iemand omdat in namiddag niet naar haar verjaardagsfeestje kom en dan nog de 00 klaarmaken. Slapen omdat ik zondag om 0530 u op moet staan voor Ltl.
Wanneer moet ik dan nog gaan borstelen???
Het zou tussen 00.00 u en 0530 u kunnen maar ik denk het niet!!!
Misschien heeft koen tijd???
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
dachero schreef:
Dan moet ik mij nog excuseren bij iemand omdat in namiddag niet naar haar verjaardagsfeestje kom en dan nog de 00 klaarmaken. Slapen omdat ik zondag om 0530 u op moet staan voor Ltl.
Misschien heeft koen tijd???
Zal ik anders wat gaan borstelen Danny
Oei, dat gaat ook niet, want door de nachtelijke aanpassingen van ons "snel koekske" hebben we nog geen roadbooks klaar. Dadelijk moet ik de lay-out nog aanpassen en dan zo snel mogelijk printen. De roadbooks zullen morgenvroeg echt vers van de pers zijn.
Jullie zullen morgen genoeg aan jullie stuur kunnen draaien.
Een bochtje waar het wat rustiger mag zal zo erg niet zijn.
billie schreef:Danny,wanneer je niks te doen hebt vandaag,neem een borstel en veeg de haarspeldbochten schoon voor het goede doel
Erwin schreef:
Niks te doen??
dachero schreef:
So far so good en dan kwamen we volgende uitdagende situatie tegen waar we passeren. Gezien sommige onder jullie al veel gewend zijn qua modder en dergelijke hebben we er even aan gedacht om jullie er door te sturen. Maar na wat getest te hebben gaan we toch maar het blokje omrijden.
Zie situatie:
Laat die plas er maar in Danny dat levert mooie beelden op!