18 & 19/09/10 : VAB Autohappening - Circuit Zolder

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: 18 & 19/09/10 : VAB Autohappening - Circuit Zolder

Bericht door ovi »

Bzguy schreef:ik heb niks te bewijzen, du ik rij op mn gemakske 8-)
Niemand moet daar iets bewijzen en iedereen rijdt binnen zijn eigen mogelijkheden hé Hans! ;)
We gaan ons gewoon amuzeren joengne! :D Ik zie er al vast naar uit om eindelijk mijn Tigerke eens los te kunnen laten! 8-)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ik ga wel blij zijn om eens met de Elise op circuit te rijden : veel meer beheersbaar :)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

Frederik schreef:
XRaid schreef:Heb jij reeds een mail ontvangen van FKM ?
Ik? ja, heb bevestiging gevraagd, anders moest ik mijn hotel annuleren.
Heb even gebeld met FKM want ben ook iets aan het regelen ginder :D Daarom moest ik zeker zijn.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

ovi schreef:
Niemand moet daar iets bewijzen en iedereen rijdt binnen zijn eigen mogelijkheden hé Hans! ;)
We gaan ons gewoon amuzeren joengne! :D Ik zie er al vast naar uit om eindelijk mijn Tigerke eens los te kunnen laten! 8-)
Wuif een keer als ge mijn 136 paardekrachten en 1 ezel aan het stuur voorbij raast 8-) :mrgreen: :x
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
XRaid

Bericht door XRaid »

dachero schreef:
ovi schreef:
Wuif een keer als ge mijn 136 paardekrachten en 1 ezel aan het stuur voorbij raast 8-) :mrgreen: :x
Als wij nu eens heel den dag naast elkaar rijden ? Komt er ons toch niemand voorbij zeker :D
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
ovi

Bericht door ovi »

XRaid schreef:
Frederik schreef:
XRaid schreef:Heb jij reeds een mail ontvangen van FKM ?
Ik? ja, heb bevestiging gevraagd, anders moest ik mijn hotel annuleren.
Heb even gebeld met FKM want ben ook iets aan het regelen ginder :D Daarom moest ik zeker zijn.
Ze zijn daar wel motorhome vriendelijk dus na onze BBQ in "De Pits" met de kitcarvrienden moeten we dus niet ver meer kruipen. Kristel zal jullie zeker eens komen opzoeken in de Lotus box want ze heeft ook een pas om in de pits te mogen dus gaat ze zeker eens binnenspringen bij de Lotusvrienden heeft ze laten weten. ;)
Ferre
Naam: Ferre
Auto: geen Lotus

Bericht door Ferre »

Hallo,

Ik ben Ferre en ben 11 jaar. Ik ben al lang een Lotus-fan. De eerste keer (en voorlopig/spijtig genoeg de laatste keer) mocht ik mee met Dries (3 jaar geleden overleden) toen hij nog maar juist zijn Lotus had.

Zaterdag ben ik aanwezig (samen met mijn nonkel en 2 kozijnen) in Zolder.

Weet iemand hoe je moet/kan inschrijven om aan de zijde van een Lotus-rijder op het parcours te mogen rijden ?

Bedankt

Ferre
XRaid

Bericht door XRaid »

Ik ben bang dat het pas vanaf 16 jaar is dat je als copiloot mee het circuit op mag.
ovi

Bericht door ovi »

Ferre schreef:Hallo,

Ik ben Ferre en ben 11 jaar. Ik ben al lang een Lotus-fan. De eerste keer (en voorlopig/spijtig genoeg de laatste keer) mocht ik mee met Dries (3 jaar geleden overleden) toen hij nog maar juist zijn Lotus had.

Zaterdag ben ik aanwezig (samen met mijn nonkel en 2 kozijnen) in Zolder.

Weet iemand hoe je moet/kan inschrijven om aan de zijde van een Lotus-rijder op het parcours te mogen rijden ?

Bedankt

Ferre
Hé Ferre,

je mag pas vanaf je 16 jaar meerijden op circuit! :(
Zet gewoon even van waar je bent dan is er vast wel iemand van je buren die met jou is een toertje wil gaan doen. ;)
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

een vraagje : na zo'n dagje rijden op circuit hangt de auto meestal vol van die teerplekjes en strepen onderkant,die er daarna moeilijk afgaan.

Op Lotus-on track heb ik gezien dat Capitol en Kris een spuitbus bijhadden waarmee ze preventief spoten op die gevoelige plaatsen.

heeft iemand zo'n produkt en waar is die te verkrijgen???
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gesloten