Bzguy schreef:ik heb niks te bewijzen, du ik rij op mn gemakske
Niemand moet daar iets bewijzen en iedereen rijdt binnen zijn eigen mogelijkheden hé Hans!
We gaan ons gewoon amuzeren joengne! Ik zie er al vast naar uit om eindelijk mijn Tigerke eens los te kunnen laten!
Niemand moet daar iets bewijzen en iedereen rijdt binnen zijn eigen mogelijkheden hé Hans!
We gaan ons gewoon amuzeren joengne! Ik zie er al vast naar uit om eindelijk mijn Tigerke eens los te kunnen laten!
Wuif een keer als ge mijn 136 paardekrachten en 1 ezel aan het stuur voorbij raast
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Wuif een keer als ge mijn 136 paardekrachten en 1 ezel aan het stuur voorbij raast
Als wij nu eens heel den dag naast elkaar rijden ? Komt er ons toch niemand voorbij zeker
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
XRaid schreef:Heb jij reeds een mail ontvangen van FKM ?
Ik? ja, heb bevestiging gevraagd, anders moest ik mijn hotel annuleren.
Heb even gebeld met FKM want ben ook iets aan het regelen ginder Daarom moest ik zeker zijn.
Ze zijn daar wel motorhome vriendelijk dus na onze BBQ in "De Pits" met de kitcarvrienden moeten we dus niet ver meer kruipen. Kristel zal jullie zeker eens komen opzoeken in de Lotus box want ze heeft ook een pas om in de pits te mogen dus gaat ze zeker eens binnenspringen bij de Lotusvrienden heeft ze laten weten.
Ik ben Ferre en ben 11 jaar. Ik ben al lang een Lotus-fan. De eerste keer (en voorlopig/spijtig genoeg de laatste keer) mocht ik mee met Dries (3 jaar geleden overleden) toen hij nog maar juist zijn Lotus had.
Zaterdag ben ik aanwezig (samen met mijn nonkel en 2 kozijnen) in Zolder.
Weet iemand hoe je moet/kan inschrijven om aan de zijde van een Lotus-rijder op het parcours te mogen rijden ?
Ik ben Ferre en ben 11 jaar. Ik ben al lang een Lotus-fan. De eerste keer (en voorlopig/spijtig genoeg de laatste keer) mocht ik mee met Dries (3 jaar geleden overleden) toen hij nog maar juist zijn Lotus had.
Zaterdag ben ik aanwezig (samen met mijn nonkel en 2 kozijnen) in Zolder.
Weet iemand hoe je moet/kan inschrijven om aan de zijde van een Lotus-rijder op het parcours te mogen rijden ?
Bedankt
Ferre
Hé Ferre,
je mag pas vanaf je 16 jaar meerijden op circuit!
Zet gewoon even van waar je bent dan is er vast wel iemand van je buren die met jou is een toertje wil gaan doen.