Mensen die er alsnog graag bij willen zijn, kunnen zich nog inschrijven, maar dan enkel op de "de back-uplist". Wij brengen U dan zo snel mogelijk op de hoogte als er plaatsen vrijkomen. (wat normaal altijd wel gebeurt, maar we kunnen geen garanties geven.)
Mogen we hierbij vriendelijk vragen aan alle ingeschreven teams om indien ze niet aanwezig kunnen/zullen zijn ons zeker op de hoogte te brengen, zodoende kunnen mensen die op de back-uplist staan alsnog deelnemen aan de “Ypres Lotus Day”. Ze (en ook de organisatie) zullen U eeuwig dankbaar zijn.
Wat ooit startte "a petit comité" is nu uitgegroeid naar een middelgroot- tot groot Belgisch Lotus evenement, dit hadden we van deze eerste editie niet verwacht. Onze beperking zit hem bij de lunch waar we maximaal 70 mensen te eten kunnen zetten. We hebben beslist om geen overboekingen toe te laten om frustraties nadien uit te sluiten, we zien het niet zitten om mensen op elkaar te stapelen of mensen te moeten verwijzen naar een ander restaurant.
Los van dit alles loopt alles gesmeerd, alles zal top én professioneel zijn, enkel kunnen we het weer (de zon) niet boeken. Was het zo geweest, hadden we er graag wat geld tegenaan gegooid, maar helaas. Hierbij hopen we op een stralende dag en dan kan er 'normaal gezien' niets meer fout gaan. Iedereen kaarsje branden?

Momenteel zijn we allen vanuit de organisatie zeer fier op wat de tot nu toe reeds op poten hebben gezet. Een professioneel roadbook, verschillende leuke attenties, zeer mooie route, erg lekker eten, leuke en verschillende stops, een mini tombola... we mogen ons dus reeds scharen tussen de gevestigde waardes in het wereldje van de Lotus events. Bedankt aan alle mensen die zich reeds hebben ingezet en een bijdrage leverden voor de “Ypres Lotus Day”!
Ik zou zeggen... "tot 21 mei", en breng het goed weer mee!