dachero schreef:Het is een echt een gevecht om iets geregeld te krijgen.
Ik spreek nu voor mezelf: Het is beter in de voormiddag iets te regelen en om een uur of 13 af te sluiten (dan kunnen de familiale verplichtingen of F1 nog afgewerkt worden zonder problemen).Dus is het de zaak iets te zoeken dat redelijk vroeg open gaat en ik zou die locatie dan vasthouden ,zodat we een traditie kunnen opbouwen op 1 plaats. Door het slechte weer hebben we nog veel werk voor LTL.
De limburgers staan er voor bekend om op veel events op te duiken (allez een deel toch). Dat komt allemaal in orde maar het moet wat groeien.
Waarom altijd dezelfde plaats? Dan is het altijd voor dezelfde die verder moeten rijden...
+1
Heb je geen locatie tegen Tienen?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Volgende week is de F1 in Shanghai, 09:00 Belgische tijd.
Na de F1 is het al snel 11u eer je vertrekt, kan je ergens afspreken op de middag...
Dus voor volgende week lijkt me 13u of 14u beter te passen, niet ?
Een vaste stek is zeker mogelijk, maar gaat misschien snel vervelen voor diegenen die regelmatig komen...?
Met wat afwisseling (Bijvoorbeeld Genk - Hasselt - Leopoldsburg - St-Truiden) is het ook niet altijd heel dichtbij voor enkelen en een stukje verder voor alle anderen...
Ik stel maar voor hé, laat de input maar komen van alle geïnteresseerden en we zien wel wat het beste past voor de meesten onder ons.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.