rea bocht? rea-nimatiecentrum? ... zoja, dan spreken we over hetzelfde
Ja hoor, we spreken over hetzelfde
Vertrekken kan je wanneer je zelf wil : circuit verlaten aan de rea(-nimatie)-bocht = medical center en daar je transponder afgeven. Als je 2 dagen rijdt kun je de transponder bijhouden.
De bedoeling is natuurlijk wel dat de aanwezige auto's zoveel mogelijk passagiers over het circuit vervoeren. Op tijd opstaan en vooral in de namiddag rondjes draaien dus ! Er waren vorig jaar nogal veel Lotussen die de paddock eerder als parking hebben gebruikt en geen passagier hebben rondgereden ....
Vorig jaar was ik 2 dagen ingeschreven, ik heb de zaterdag van 's morgensvroeg tot op het einde van de dag rondjes gedraaid. En heb me reuze geamuseerd...
Dit jaar heb ik een hotel geboekt, Waregem - Zolder is toch een dik anderhalf uur rijden en wilde voor dit jaar geen stress en een goede nachtrust. Bijkomend voordeel is dat ik bij Hans naar de BBQ kan ... combo-weekend zeg maar
Lindsay komt ook mee en zal in de box helpen assisteren.
het circuitrijden zelf zegt me niet zoveel; maar wil me gerust aan een bezoekje wagen. Kun je de wagens van dichtbij bekijken in de pits om wat foto's te nemen;...?
Sir_Bongiovi schreef:het circuitrijden zelf zegt me niet zoveel; maar wil me gerust aan een bezoekje wagen. Kun je de wagens van dichtbij bekijken in de pits om wat foto's te nemen;...?
Neen, tenzij je ticketje neemt om mee te rijden en dan begeleid door de pitbox tot aan de wagen mag.
Lees : als 'gewone' bezoeker mag je de pits niet in. Ik denk dat de organisatie voor de veiligheid de pits dichthoud, ook logisch want er wordt continu gereden.
FastEleven schreef:
De bedoeling is natuurlijk wel dat de aanwezige auto's zoveel mogelijk passagiers over het circuit vervoeren. Op tijd opstaan en vooral in de namiddag rondjes draaien dus ! Er waren vorig jaar nogal veel Lotussen die de paddock eerder als parking hebben gebruikt en geen passagier hebben rondgereden ....
Yep, of die enkel met hun vriendjes een rondje draaide heb ik vernomen!
Ik heb zaterdag 5 uur en 20 minuten op het circuit rondjes gereden en zondag net geen 5 uur!!!
Je ziet de gele Elan dan ook op weinig foto's in de pits stilstaan!
ovi schreef:
Je ziet de gele Elan dan ook op weinig foto's in de pits stilstaan!
In de bocht daarentegen, na het inhalen van een Ferrari of zo ...
Da was de vroemdag hé Hans!
Daar is het maar 2 keer een uurtje dus das een makkie als ge tenmiste uwen crash button niet laat afspringen!
Van mijn Tigerke weet ik hem al staan dus geen probleem!
Ga ik eindelijk eens met den Hans kunnen spelen op circuit!