[spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Sir_Bongiovi
Naam: Andy
Auto: Opel Speedster 2.2
Contacteer:

Re: [spotted!] Ik rij rond en kom tegen (Lotus only!)

Bericht door Sir_Bongiovi »

Didier schreef:Gisteren namiddag, rond 14u een blauwe Elise gekruist met Z-platen op de markt van Geraardsbergen.

's Morgens rond 11.30 op de ring rond Kortrijk,deze hier voorbij gestoken ... maar ben niet zeker dat het een 7 was (ken me daar ook niet zo uit ... als ik goed gezien heb, had ie een bult op de motorkap) ... En dan ter hoogte van Hermans huis , 10 minuten later weer eens
DSC00064.JPG

Volgens mij is dat degene die zaterdag achter mij reed. (was tussen 2 oldtimers geraakt toen ze met een heleboel een ritje maakten)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Kristel en Jeffry reden gisteren rond 18H00 van Bonheiden naar Walem en kwamen deze tegen.
Herschaalde kopie van SP_A0193.jpg
Herschaalde kopie van SP_A0193.jpg (55.63 KiB) 1606 keer bekeken
XRX
Naam: Lieven
Auto: Exige

Bericht door XRX »

Deze avond aan de Brico in Sint-Denijs-Westrem deze witte Excel met nummerplaat BZJ-825. Iemand van het forum?

Lieven
nokia mei 018.jpg
Stijntje
Naam: Stijn
Auto: beemer

Bericht door Stijntje »

gisteren rond 14h15 op de E40 richting kust terhoogte van haasrode een zwarte exige S met mat zwarte velgen zeer schoon speelgoed kheb helaas geen foto kunnen nemen omdat ik met de Berlingo opstap was en die rijd maar 160km/per uur
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Die witte Tesla waarvan sprake een aantal berichten terug: eerst dacht ik dat het toeval was maar toen ik die al verschillende keren in de buurt gezien had ben ik eens gaan rondvragen. Ondertussen zie ik dat het forum ook al op de hoogte is... 't Internet is blijkbaar sneller dan het parochieblad... Dus geen nieuwtje van mijn kant.
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

ovi schreef:Kristel en Jeffry reden gisteren rond 18H00 van Bonheiden naar Walem en kwamen deze tegen.
Didier schreef:s Morgens rond 11.30 op de ring rond Kortrijk,deze hier voorbij gestoken ... maar ben niet zeker dat het een 7 was
Mogen deze gespotte look-a-like sevens ook vermeld ? ;)
Dan is het vermelden van (alhoewel lichtelijk off-topic, maar ik zal mij beperken en de foto's voor mij houden :? ) het gisterenvoormiddag ingehaalde esquadron van 5 RHD Morgans op de E40 t.h.v. Berloz en de 3 vooruitvliegende RHD Morgans t.h.v. Lincent, allen voorzien van Britse platen en in homebound direction, ook de moeite waard.
De meesten Morgans waren voorzien van overgedimensioneerde picnic-manden boven het achterwiel vastgebonden. Bij eentje zelfs een in kleur afgestemde samsonite.
Het asfalt leek ineens stukken leuker, dan met de usual grijze meute lease-wagens, camionettes etc..
De toename aan spotfoto's stemt mij gelukkig. Daar nog mooie en zeldzame 2+2's bij. Knap.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

gisterenochtend op de E17 ter hoogte van Lochristi één van de mooiste Elises gespot. Een Sports Racer in blauw.
Bijlagen
05052010190.JPG
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

electroshock schreef:
ovi schreef:Kristel en Jeffry reden gisteren rond 18H00 van Bonheiden naar Walem en kwamen deze tegen.
Didier schreef:s Morgens rond 11.30 op de ring rond Kortrijk,deze hier voorbij gestoken ... maar ben niet zeker dat het een 7 was
Mogen deze gespotte look-a-like sevens ook vermeld ? ;)
Net als Opel Speedsters mogen ze ook meedoen aan ritten en zeg mij eens in welke Lotus er nog een Lotusmotor zit dus ik denk het wel. ;)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

ovi schreef:Net als Opel Speedsters mogen ze ook meedoen aan ritten en zeg mij eens in welke Lotus er nog een Lotusmotor zit dus ik denk het wel. ;)
Idd de Esprits waren de laatsten met Lotus motor. De7-s hebben nooit een Lotus motor gehad, in de 4 gemaakte series.
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Exploded schreef:De7-s hebben nooit een Lotus motor gehad, in de 4 gemaakte series.
En de twincam's in bepaalde sevens S3 en S4 ? Weliswaar als basis uit de Ford-rekken gehaald. En dan steeds verder ontwikkeld door Lotus.

En de 4-cilinders in de Esprits gaan toch in oorsprong ook terug op een Vauxhall-blokje ? En dan nog veel langer verder ontwikkeld door Lotus.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Plaats reactie