Heb je daar al 2 mailtjes voor gestuurd maar goed om horen kerel!
Mijn 2° vraagje was of jullie daar ook van woensdag zijn of komen jullie dondermorgen pas naar daar?
Op de valreep;
Nicolas en ik hebben ons ingeschreven met de Esprit S2.2
Nog een oldie der bij en op hoop van zege dat ik niet weer met pech aan de start verschijn en moet aflasten zoals vorig jaar.
Ik verwacht nog een set voorveren van SJ sportscars, dus mogelijk gaan die er nog onder voor donderdag en anders hoop ik dat den Dirk niet teveel vluchtheuveltjes heeft voorzien
tot donderdag ;
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
Enkel contact opnemen met de organisatie (pascal@ypreslotusday.be of +32 477/21.01.63) inzake de betaling. Betalingen die na vandaag gebeuren zouden wel es te laat kunnen aankomen, met alle gevolgen/discussies nadien. (tenzij je KBC-klant bent)
De eerste lading Lotjes zijn al binnen de stadsmuren van Ieper gesignaleerd.
Tijdens mijn Mei Meeting waren naast de 112 andere teams, ook de vroege YLD matjes neergestreken op de Esplanade.
De Lotus oldies kregen volle aandacht
Mijn bakje staat al mooi te blinken in de garage, klaar voor YLD. Jammer dat het vandaag en morgen zo'n mooi weer is, want de verleiding is groot maar ik heb geen tijd om opnieuw te poetsen, dus moet die maar stil blijven staan...
Christopher schreef:Mijn bakje staat al mooi te blinken in de garage, klaar voor YLD. Jammer dat het vandaag en morgen zo'n mooi weer is, want de verleiding is groot maar ik heb geen tijd om opnieuw te poetsen, dus moet die maar stil blijven staan...
Bij mij is er eentje geblonken en onder zijn dekentje in de garage. De andere staat er nog vuil bij en kan ik vanavond nog een toertje mee doen
Christopher, eentje bijkopen is DE oplossing!
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.