heel veel feestgenot. drink maar een goeie picon tijdens de receptie.

rudi ruby
'k Sta niet altijd in het midden van de velden van Moerkerke op uitkijk naar oldtimers met 'pisluchtjes' vooraanDirk510 schreef:We waren dan midden de velden van Moerkerke.
Ik had graag enkele foto's willen plaatsen van onze nummer 41 , maar hebben Stijn Red Baron niet gezien, niet tegenstaande het in zijn achtertuin plaats vond![]()
Ik zou graag wel eens zo'n tour doen, met m'n opel GT of met m'n lotus esprit, maar ik heb dat nog nooit gedaan en heb er 0,0% ervaring mee + mijn madam interesseert dat geen moer. (we zouden ongetwijfeld eindigen in een echtelijke ruzie met haar als navigatorDirk510 schreef:
Allez nu kan er nog één bij
zaterdag 17 december
Christmas Classic Tour - start 16 - 17 u - 120 km
Zwalmstreek - Vlaamse Ardennen - Pays Des Collines
Misschien rijden er deze keer ook Forumers mee?
Geertgvy schreef:Ik zou graag wel eens zo'n tour doen, met m'n opel GT of met m'n lotus esprit, maar ik heb dat nog nooit gedaan en heb er 0,0% ervaring mee + mijn madam interesseert dat geen moer. (we zouden ongetwijfeld eindigen in een echtelijke ruzie met haar als navigatorDirk510 schreef:
Allez nu kan er nog één bij
zaterdag 17 december
Christmas Classic Tour - start 16 - 17 u - 120 km
Zwalmstreek - Vlaamse Ardennen - Pays Des Collines
Misschien rijden er deze keer ook Forumers mee?)
Dus moet ik maar eens op zoek naar een navigator die mij daar door kan loodsen en inwijden in deze nobele kunst.
De vlaamse ardennen is hier in de buurt. Ik woon in "het land van rhode" (Scheldewindeke/Oosterzele). t'is overigens een prachtige streek voor een oldtimerrally
Geert.