Ik vind dat persoonlijk geen echte optie, mensen die in het 2e restaurant zitten zullen zich volgens mij toch uitgesloten voelen. En moet de organisatie dan in beide restaurants aanwezig zijn?ovi schreef:Misschien geen slecht gedacht om een 2° restaurant in te schakelen zodat ze direkt terug met een hoopje Lotussen zijn die wel samen kunnen gaan eten.
Een restaurant is geen optie (meer), weinig restaurants kunnen +160 mensen een plaatsje geven, laat staan eten geven op dezelfde moment.ovi schreef:Als ik zie dat we met onze oldtimerrit 2 jaar geleden 110 auto's hadden en de boekingen vooral op het laatste moment binnenkwamen is het toch vroeg en spijtig om nu al mensen te zien afhaken wegens niet samen ergens te kunnen gaan eten.![]()
Dit is zeker geen kritiek maar gewoon een suggestie hé gasten en ik weet ook wel dat het makkelijk schrijven is maar dat er dan weer werk aan de winkel is om een restaurant te zoeken wat hier voor geschikt is.
In de orde waarover wij spreken moeten we het al hebben van feestzalen. Deze kunnen veel grotere groepen aan tov gewone restaurants. Maar ... de dag van onze rit valt elk jaar samen met de periode van de communiefeesten bijgevolg we altijd al enkele maanden na het evenement al moeten reserveren voor het jaar nadien. Anders hebben we gewoon geen plaats meer.
ps. ik wil ons niet gaan verdedigen, maar ik wil het probleem (of de gang van zaken) uitleggen zodat jullie beter kunnen begrijpen wat nu net het probleem is.
Zoals eerder gezegd gaan we morgen kijken of er nog een andere oplossing mogelijk is. Persoonlijk zou ik gewoon een andere zaak zoeken waar we wel terecht kunnen met onze grote groep, maar de huidige zaal annuleren is ook niet zo makkelijk als het klinkt.