billie schreef:wij zijn gearriveerd in de omgeving van Ieper,het weer is stukken beter dan dat ze voor vandaag gemeld hebben ,het enige natte wat ik kan zien zit gelukkig in een glas
Gelukzakken
Hier in Stabroek heel de dag regen nu nog altijd regen, Lotje staat nog droog binnen,heb nog niks kunnen klaarmaken met camper en aanhanger
Heel mijn planning naar de vaantjes
zal dus alles morgen nog moeten doen
Morgen wordt wel beter weer verwacht, hoop dan wel kort na de middag te kunnen vertrekken naar YLD
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
the last post is eigenlijk een must om te zien wanneer je in Ieper bent,ik had er nog nooit van gehoord tot dat Hugo vorig jaar mij hier op attendeerde ,zeer indrukwekkend om te zien en te horen n
vasseur schreef:
thiva schreef:Team LTL overnacht van donderdag op vrijdag ook met 8 personen in hotel Belvedere.
Prachtig, het zal daar een leuke bedoening worden.
Voor de mensen die het nog zouden zien zitten, is er woensdag avond een kleine bijeenkomst (zoals ieder jaar)
aan The last post in Ieper om 8U.
Waar er dan na de ceremonie ook nog een natje zal genuttigd worden.
Pascal
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
billie schreef:the last post is eigenlijk een must om te zien wanneer je in Ieper bent,ik had er nog nooit van gehoord tot dat Hugo vorig jaar mij hier op attendeerde ,zeer indrukwekkend om te zien en te horen
Met de 100j vieringen is er nu goed dubbel zoveel volks als andere jaren.
Route gecontroleerd, geen regen gehad, hopelijk morgen ook zo.
Op sommige plekke ligt het er wel vuil bij. Kan misschien vannacht een uurtje regenen? Dan zijn de banen gespoeld en is er voor morgen geen regen meer.