HJ2, inderdaad, het was makkelijk en vlot doorrijden zo.
Zal het onthouden voor volgend jaar, er komen dan vast meer speedsters naar belgie. Dus bereid je dan maar.
@Thiva,
voor het forum mag een foto vanaf de website zonder meer gebruikt worden, mits de naam etc vermeld blijft. Voor de foto op papier of ander voorwerp staat vermeld wat het kost en wat de verzendkosten zijn.
martinb schreef:
@Thiva,
voor het forum mag een foto vanaf de website zonder meer gebruikt worden, mits de naam etc vermeld blijft. Voor de foto op papier of ander voorwerp staat vermeld wat het kost en wat de verzendkosten zijn.
In de Vossenholstraat in Eke waar we met de EFLR voorbij gekomen zijn, is er aan de bewaakte overweg een bejaarde man met zijn Mercedes tegen de trein gebotst.
De trein is gestopt, en de bejaarde man is .... doorgereden!
Mooie reportage... jammer dat die fotokes niet in hun geheel op het forum gekomen zijn... want ik mis wel wat fotokes van in en rond de "Roste Muis" enzvt...
btw... als ik heden op autogespot eens naar de klassiekers wil zien , kan dit blijkbaar plots niet meer en krijg ik deze tekst..
Je gebruikt een browser die niet meer ondersteund wordt door Autogespot.
Mogelijk werken er bepaalde functies niet, of ziet het er niet uit zoals je verwacht.
blijkbaar is er iets veranderd....maar wat weet ik niet...
Is van een vriend / collega van forummember Jelleken.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !